Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: به همت جهادگران دانشجو در ماه رمضان بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

رویا تقی پور، مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اجرای طرح سفره دار، گفت: این طرح را در راستای عمل به فرمایشات رهبر انقلاب درباره کمک به مردم نیازمند راه اندازی کردیم و طی آن افطاری ساده بین این خانواده‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تقی پور با بیان اینکه این طرح در خراسان شمالی با همکاری جهادگران دانشجو و بنیاد علوی برگزار شد، افزود: تا کنون بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار استان توزیع شده است.

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: روز گذشته توانستیم ۵۰۰ وعده غذای گرم را در ۵ نقطه حاشیه شهر بجنورد و ۲ روستا توزیع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به همت دانشجویان، مردم و نهاد‌هایی مانند بسیج و بنیاد علوی تآمین شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان شمالی جمعیت امام حسن توزیع غذا کمک مومنانه پویش سفره دار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان بخش ملی و بین‌الملل بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» منتشر شد.

جشنواره فیلم کوتاه نهال از سال ۱۳۸۲ تاکنون نماینده دانشجویان سینمای دانشگاه هنر است. «نهال ۲۰» همسو با دوره‌های قبلی جشنواره، با رویکرد فیلمسازی دانشجویی و مستقل فعالیت خواهد کرد.

دبیرخانه جشنواره از روز اول اردیبهشت ماه آماده دریافت آثار دانشجویان در بخش های فیلم کوتاه (داستانی، مستند، تجربی،سال اولی و انیمیشن)، فیلمنامه و عکس و پوستر فیلم است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خواهد بود و امکان تمدید پذیرش آثار نیز وجود نخواهد داشت لذا دریافت آثار بیستمین دوره‌ جشنواره فیلم کوتاه نهال تنها از طریق سایت صورت خواهد گرفت.

آدرس دبیرخانه جشنواره نیز خیابان انقلاب، روبه‌روی بوستان دانشجو، کوچه بالاور، پلاک دوم، طبقه‌ پنجم است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره با شماره ۰۹۱۰۳۶۲۶۱۷۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6084156

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد