Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم تراکتور در مورد حواشی اخیر پیرامون این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حسن آذرنیا درباره وضعیت تیم پس از دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز (سه‌شنبه) زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از رسول خطیبی، یادآور شد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج‌ساله دارد و هیئت‌مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می‌کند. خطیبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از گروه شده‌ایم و روند تیم خوب است. انشاءالله در هفته‌های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان تراکتور آغاز می‌شود.

آذرنیا در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: این دو بازیکن با ما تا پایان فصل قرارداد دارند و باشگاه به‌صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیأت مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند. در همین راستا باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور حسن آذرنیا رسول خطیبی شجاعی دژاگه تراکتور حسن آذرنیا دژاگه رسول خطیبی شجاعی رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگار آنا گفت: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!