Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:56:06 GMT

ذوب‌آهن می‌دانست چگونه به استقلال ضربه بزند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۱۵۹

ذوب‌آهن می‌دانست چگونه به استقلال ضربه بزند

پیشکسوت استقلال معتقد است شاگردان مجتبی حسینی به خوبی می‌دانستند چگونه به آبی‌ها ضربه بزنند و در این امر نیز موفق بودند.

به گزارش مشرق، محمد مومنی درباره شکست 2 بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن خیلی برنامه‌ریزی شده بازی می‌کرد. از آن سو خستگی لیگ قهرمانان آسیا در ساق پای بازیکنان استقلال مشهود بود و آنها نمی‌توانستند توپ را بین خود رد و بدل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان بیشتر تمایل به ارسال توپ‌ها به‌صورت هوایی بودند و توان لازم را برای حمل توپ نداشتند.

« دفاع ذوب‌آهن بسیار منسجم بود و آنها می‌دانستند برای ضربه زدن به استقلال باید چه کنند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ذوب‌آهن انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت و با همین انگیزه به هدف خود رسید. استقلال هم چند موقعیت خوب گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند و شهاب گردان هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید:

به شخصیت استقلال لطمه خورد

پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکل این تیم در ریکاوری بیان کرد: علم ریکاوری باید توسعه پیدا کند و نباید بازیکنان را با یک ماساژ معمولی به بازی بفرستیم. چالشی هم برای پزشکان استقلال به وجود آمد و دست مجیدی خالی بود. پیش‌بینی می‌کردم در بازی با ذوب‌آهن دچار مشکل شویم و مصدومیت برخی بازیکنان در اینکه استقلال با تمام توان در زمین نباشد، بسیار موثر بود. بازیکنانی که مجیدی به آنها میدان داد، عملکرد قابل دفاعی داشتند اما در زمین مثمرثمر نبودند و مشکل استقلال را حل نکردند. استقلال باید صبورانه‌تر و با مدیریت بهتر برای دربی برنامه‌ریزی کند.

مومنی با بیان اینکه غیبت فراز کمالوند در استقلال تأثیرگذار بود، گفت: او یک مربی سرد و گرم چشیده است و با دستورات تاکتیکی خود در کنار زمین به استقلال کمک می‌کرد. کارها دست مجیدی است اما کمالوند می‌توانست عصای دست او باشد. جدایی کمالوند نه تنها مقابل ذوب‌آهن، بلکه در بازی‌های آینده هم ممکن است برای استقلال چالش و خلأ فنی ایجاد کند. مجیدی باید به فکر جایگزین این مربی باشد تا توان خود را افزایش دهد و از تجربه او در برنامه‌های تاکتیکی استفاده کند.

وی در مورد افزایش فاصله استقلال با صدر جدول به 11 امتیاز و نقش مهم دربی در بازگشت شاگردان مجیدی به ماراتن قهرمانی خاطرنشان کرد: نباید قهرمانی را از دست رفته ببینیم و اگر استقلال دربی را به سلامت پشت سر بگذارد، همچنان در رقابت حضور خواهد داشت. توان فنی استقلال با بازگشت بازیکنان مصدوم افزایش می‌یابد.

پیشکسوت استقلال در مورد اهمیت تقابل با پرسپولیس عنوان کرد: اوج دانش فوتبال ایران در دربی نهفته است. استقلال و پرسپولیس دو غول آسیا هستند و در دربی نمی‌توانیم شانس بیشتری برای یک تیم قائل شویم. لحظه‌ها و ثانیه‌ها در این مسابقه اهمیت زیادی دارد و تیمی که بتواند از این لحظات بهتر استفاده کند، پیروز خواهد شد. شرایط روانی بازیکنان خیلی مهم است و ممکن است آنها توان فنی بالایی داشته باشند، اما دچار مشکل شوند. شانس دو تیم در دربی برابر است و هر تیمی از این توانایی‌ها استفاده کند، می‌تواند پیروز شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین فراز کمالوند دربی پایتخت پرسپولیس استقلال محمد مومنی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ماه فوریه به باشگاه پی اس جی اطلاع داد که قراردادش را تمدید نمی کند و دیگر به او پیشنهادی ارائه ندهند. منابع اسپانیایی و فرانسوی با قاطعیت می گویند او فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

با این حال هنوز هستند کسانی که امیدوارند امباپه در صورت فتح سه‌گانه از تصمیمش منصرف شده و قراردادش را تمدید کند. حتی خود انریکه نیز در یکی از نشست هایش در این رابطه حرف زد.

انریکه بعد از پیروزی در زمین بارسلونا گفته بود تا امباپه خودش حرف نزند، ترجیح می دهد در این رابطه اظهارنظر نکند.

دیشب قبل از بازی پی اس جی برابر لیون، لوئیس انریکه در پاسخ به سوال خبرنگار آمازون پرایم در مورد اینکه آیا هنوز خوشبین به تغییر نظر امباپه است یا خیر گفت: «من مربی شوخ طبعی هستم و همه من را می شناسید. شک ندارم خیلی دوست داری از جواب من تیتر بزرگی پیدا کنی اما معتقدم این سوال را باید از امباپه بپرسی نه من. من هنوز منتظرم سینیور امباپه خودش در این مورد حرف بزند. روزی که او و باشگاه اظهارنظر کنند، من نیز حرف‌هایی برای گفتن خواهم داشت.»

لازم به ذکر است که پاریس این بازی را 4-1 برد و کیلیان امباپه نیز با نظر انریکه نیمکت‌نشین بود.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر