Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و داور ژیمناستیک هنری ایران گفت: سهمیه المپیک صحبت می‌شد بسیاری این مسئله را برای ژیمناستیک ایران یک آرزو می‌دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک سیدامید شیخ احمدی مربی و داور ژیمناستیک هنری ایران در خصوص عملکرد این فدراسیون در ۴ سال گذشته اظهار داشت: در این مدت تلاش‌ها و فعالیت‌های زیادی انجام شد و افتخارات چشمگیری به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و همینطور برگزاری لیگ در همه شاخه‌ها آن هم در شرایط سخت مالی که به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان ایجاد شده بود یکی از مهمترین اقدامات فدراسیون ژیمناستیک در ۴ سال گذشته بوده است.

وی افزود: برگزاری اردو‌های هدفمند و منظم تیم‌های ملی در شاخه‌های مختلف و کسب ۶۰ مدال رنگارنگ در میادین آسیایی و جهانی از دیگر افتخارات فدراسیون فعلی است. تلاش برای کسب سهمیه المپیک هم بسیار مهم و اررشمند بود. زمانی اگر درباره سهمیه المپیک صحبت می‌شد بسیاری این مسئله را برای ژیمناستیک ایران یک آرزو می‌دانستند و کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که تا این اندازه به سهمیه المپیک نزدیک شویم؛ اما فدراسیون ژیمناستیک، ملی‌پوشان هنری را به اکثر مسابقات کسب سهمیه اعزام کرد و اگر با معضل کرونا مواجه نمی‌شدیم، کسب سهمیه المپیک قطعی بود.

مربی و داور ژیمناستیک هنری ایران تصریح کرد: افزایش ۱۰۰ هزار نفری جامعه ژیمناستیک بار‌ها توسط مسئولان وزارت ورزش مورد تقدیر قرار گرفت. اخذ حسابرسی مقبول در ۳ سال متوالی هم از دیگر دستاورد‌های فدراسیون فعلی است و این مسئله شفافیت مالی فدراسیون ژیمناستیک را نشان می‌دهد. اخذ ۳ تشویق نامه از فدراسیون جهانی که به خاطر تلاش‌ها و دستاورد‌های ژیمناستیک ایران در طول ۴ سال گذشته بود مایه مباهات و افتخار است. برگزاری کلاس‌های مختلف در تمام شاخه‌ها و به خصوص برگزاری کلاس‌های درجه یک هنری پس از ۱۰ سال، اتفاق بسیار مهمی برای ژیمناستیک ایران بود.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: در ۴ سال گذشته اتفاقات مثبت زیادی در ژیمناستیک ایران رخ داده و هر کدام از آن‌ها نتیجه روز‌ها تلاش و ممارست مسئولان فدراسیون ژیمناستیک است که بدون هیچ چشمداشتی انجام دادند. کارنامه فدراسیون ژیمناستیک در ۴ سال گذشته بسیار درخشان بود و امیدوارم این تلاش‌ها و موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد تا ژیمناستیک ایران بتواند به بالاترین مدارج دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک ژیمناستیک ایران برای ژیمناستیک ۴ سال گذشته سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری،‌ صحبت هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.

رییس فدراسیون کشتی در گفت و گویی مفصل خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن ها روحیه می گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن ها را خوشحال کنید.
رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده، به داشته های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می روند.

کد خبر 6082008

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم