Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:33:59 GMT

کشف و جمع آوری ۵۹ دستگاه غیرمجاز ماینر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۲۸۷

کشف و جمع آوری ۵۹ دستگاه غیرمجاز ماینر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ علی تابش‌فرد فرمانده انتظامی شهرستان لردگان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از روستا‌های این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گروهی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان لردگان، بلافاصله به محل اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل، ۵۹ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال و متعلقات همراه آن را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

کشف ۲۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو قاچاق در خانمیرزا

تابش‌فرد اضافه کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوز‌های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است و پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استخراج ارز دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۲۷ هزار عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و دستگیری ۲ متهم در شهرستان زابل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از 727 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد