Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@18:00:43 GMT

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۲۹۷

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در استان اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین،  کلیم اله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان این مطلب افزود: این نقاط حادثه خیز در محورهای آراللو تا کرگان، پمپ بنزین مائده تا نیروگاه،  ما بین تونل ۴ و ۵،   فرودگاه، پل پریخان، پیچ قبل از روستای بابک، تقاطع گیلارلو، روستای اولتان، پیچ قبل از سه راهی ثمرین، دوربرگردان کشتارگاه، پل عزیزکندی، سه راهی اسمعلی کندی-سه راهی شعبانلو، تقاطع و دوربرگردان انبار نفت، سه راهی سیاب و سه راهی مشیران با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اصلاح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین عملیات حذف ۵  نقطه حادثه خیز دیگر نیز در مسیرهای اختصاصی سرازیری شرفه، روستای قصابه،   پیچ بالاتر از رانش، سه راهی تازه کند با تلاش راهداران در حال انجام است.

وثوقی عنوان کرد: حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های استان در مسیر روستاهای اسدکندی، اودلو، الهیارلو، احمدآباد، مسیر سرازیری ایلخچی، سه راهی جغناب، پل آقچای، پیچ عسل فروشان، اولین پیچ بعد از تونل، سه راهی میجمیر، پیچ بنیادآباد، پیچ‌های کیلومتر ۱۱۷ قبل از سه راهی گوسجین، پیچ های پالازهاماری امسال انجام خواهد شد.

کد خبر 600178

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حادثه خیز سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به نتایج شاخص نرخ تورم ماهانه استان یزد در فروردین سال 1403 از سوی مرکز آمار ایران، اظهار داشت: بر اساس آمارها نرخ تورم فروردین ماه در استان یزد 2.3 درصد بوده که نسبت به مقدار مشابه در کشور حدود 0.3 درصد کمتر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد  از روند کاهشی نرخ تورم ماهانه زیر گروه‌ های کالایی خوراکی ها و غیر خوراکی ها در استان خبر داد و گفت‌: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در اسفندماه ۱۴۰۳، تورم ماهانه استان یزد برای زیرگروه «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات»، 2.2 درصد و برای زیرگروه «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، 2.4 درصد بوده که به ترتیب یزد در گروه کالایی خوراکی‌ها رتبه ۲۵ و در گروه کالایی غیرخوراکی‌ها رتبه ۲۶ کشور (بر اساس رتبه بندی بالاترین نرخ تورم به کمترین نرخ ) را کسب کرده است.

وی افزود: نرخ تورم نقطه به نقطه استان یزد نیز پس از ماه‌ها به زیر میانگین کشوری رسید که این درحالی است  نرخ برای استان در فروردین ماه ۱۴۰۳ معادل ۲۹.۳ درصد بود که نرخ کشوری ۳۰.۹ درصد می باشد.

شاه‌حسینی با اشاره به پایین‌تر بودن نرخ تورم ماهانه از شاخص‌های متناظر کشوری تصریح کرد: این موضوع نشان از موفقیت رصدخانه کنترل و پایش تورم استان یزد و برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط مدیران اقتصادی استان برای کاهش تورم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: تداوم برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای کنترل تورم در استان موجب خواهد شد تا فاصله تورم سالانه استان از شاخص متناظر کشوری به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

شاه‌حسینی گفت: رصدخانه کنترل و پایش تورم استان که به ابتکار استاندار یزد ایجاد گردیده، با رصد دقیق ریشه های تورمی استان و تدوین پروژه های بهبود، به صورت مستمر و شبانه روزی تلاش کرد تا با اجرای برنامه های اصلاحی تورم استان را مهار نماید و تاکنون در دو شاخص تورم ماهانه و نقطه به نطقه موفقیت چشم گیری داشته است.

لازم به توضیح است که شاخص تورم سالانه به جهت نحوه محاسبه که میانگین ۲۴ ماه نرخ تورم ماهانه در آن ملاک قرار می‌گیرد با اختلاف زمانی نسبت به دو شاخص تورم ماهانه و نقطه به نقطه تغییر رفتار خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم