Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:07:32 GMT

اعلام روش های پرداخت زکات فطریه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۳۳۳

اعلام روش های پرداخت زکات فطریه

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سیدمرتضی بختیاری، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار، افزود: با توجه به ابلاغ وزارت کشور به استانداران، به منظور برپایی نماز عید فطر در سراسر کشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پایگاه‌های کمیته امداد در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع‌آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان زکات فطریه از سوی مراجع عظام تقلید اعلام شده است، ادامه داد: دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان هستند.

بختیاری با اعلام روش‌های غیر حضوری پرداخت زکات فطریه، تاکید کرد: شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۵*۸۸۷۷* به منظور دریافت وجوهات زکات فطریه پیش‌بینی شده و مردم عزیز می‌توانند از طریق تلفن گویای نیز ۰۹۶۸۸۷ نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه سایت کمیته امداد به آدرس EMDAD.IR آماده دریافت زکات فطریه مردم است، شماره کارت‌های کمیته امداد برای پرداخت زکات فطریه از سوی مردم را به شرح زیر اعلام کرد:

شماره کارت ۹۸۳۳-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ (ویژه فطریه عام)

شماره کارت ۸۱۱۵-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ (ویژه زکات فطریه سادات)

شماره کارت ۶۴۰۷-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ (ویژه کفاره غیر عمد)

شماره کارت ۴۶۶۶-۵۰۰۸-۹۹۷۹-۶۰۳۷ (ویژه کفاره عمد)

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: اپلیکیشن‌های بله- بام- سکه- ایوا و سنا نیز بخش دریافت زکات فطریه را برای مشترکان خود فعال کرده‌اند و مردم با مراجعه به این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

بختیاری خاطرنشان کرد: مدیران کمیته امداد در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف آمادگی دارند زکات جمع‌آوری شده را با رعایت موازین شرعی در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095388 برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی زکات فطریه سیدمرتضی بختیاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی زکات فطریه سیدمرتضی بختیاری کمیته امداد شماره کارت زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز در این باره بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان پول ثبت دبیرخانه‌های شورای زکات شد.

وی افزود: در مجموع درمورد زکات واجب و مستحب و کفارات و فطریه بیش از ۲۵ درصد رشد نسبت به سال قبل از آن داشتیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • حکم کسی که کفاره خود را به تاخیر انداخته چیست؟
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۷۰ میلیارد تومان زکات مردم یزد
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد