Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:44:32 GMT

آنچه در شبانه روز گذشته در فلسطین گذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۳۷۴

آنچه در شبانه روز گذشته در فلسطین گذشت

‍‍‍‍‍‍

دریافت 20 MB

کد خبر 5209765.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی جنبش حماس غزه فلسطین رژیم صهیونیستی روز قدس انتخابات 1400 مسجدالاقصی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی اسرائیل افغانستان ثبت نام کاندیداها ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی محمد باقر قالیباف ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد

یوسف نوری طی حکمی از سوی وزیر کشور ظهر امروز به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ با حضور احمد وحیدی، مراسم تکریم و معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران برگزار و طی حکمی یوسف نوری استاندار جدید مازندران شد و با اهدای لوحی از زحمات دو سال‌واندی سیدمحمود حسینی‌پور استاندار سابق تجلیل به عمل شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران در این مراسم با بیان اینکه مازندران رتبه خوبی را در حفاظت از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است، اظهار کرد: این استان در المپیادها و عرصه‌های ورزشی جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مزیت نیروهای انسانی بر دیگر مزیت‌ها این استان است که ارجحیت دارد، افزود: هر آنچه در این دو سال‌واندی دولت سیزدهم اتفاق افتاد، طی دستوری انجام شد تا بسیاری از گره‌ها باز شود.

رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان اینکه هر چه داریم و نداریم از این مردم است، گفت: با توجه به دستور رئیس‌جمهور برنامه‌ریزی بر ایجاد امنیت بر سرمایه‌گذاری کشور است تا مبارزه با فساد بستر سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

حسینی‌پور ادامه داد: آنچه که در مجموعه مازندران انجام شد به پشتیبانی و حمایت و رضایت‌مندی مردم بوده است.

وی عنوان کرد: استاندار جدید، مازندران را مرکز دیپلماسی کشور معرفی کرد و این موضوع بهترین انتخاب برای این استان بوده و آنچه مهم است آینده مازندران و تعالی آن است.

استاندار سابق مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون اگر موفقتی نصیب استان مازندران شد، به‌خاطر همکاری همه مدیران بود و هر چه نقصی بود، به‌خاطر عملکرد من بود.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور طی حکمی از سوی معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور منصوب شد.

کد خبر 747223

دیگر خبرها

  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • قیمت روز رابیتس و هر آنچه باید درباره آن بدانیم
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود