Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:28:05 GMT

هالند تمرین کرد اما شاید به فینال نرسد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۴۱۷

هالند تمرین کرد اما شاید به فینال نرسد

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم فوتبال بورسیادورتموند روز گذشته تمرین نکردند. ادین ترزیچ، سرمربی جوان و البته موقت تیم،  به بازیکنانش روز گذشته استراحت داد تا برای بازی فینال جام حذفی آلمان در روز پنج شنبه از امروز بتوانند تمرین کنند.

البته روز گذشته تنها فوتبالیست دورتموندی که امکان استراحت نیافت، ارلینگ هالند، مهاجم ۲۰ ساله نروژی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که به خاطر مصدومیت تنها و زیر نظر مربی بدنسازی دورتموندی ها تمرین کرد تا بتواند به شرایط حضور در مسابقه نزدیک شود.

طبق گزارش روزنامه رورناخریشتن، با وجودی که هالند روز گذشته تمرین کرد اما حضورش در بازی با لایپزیگ قطعی نیست. این نشریه نوشت هالند هنوز به طور کامل از بند مصدومیت  رهایی نیافته و زیر نظر یوهانس ویبر، مربی بدنسازی بورسیا، تمرینات سبکی انجام داده است.

با این حال مهاجم بلندقامت امیدش را برای همراهی زردپوشان در دیدار پایان هفته همچنان حفظ کرده است.

این بازیکن در بازی ابتدای هفته که با آر.ب لایپزیگ در بوندس لیگا بود، غایب بود و از روی سکو نظاره گر بازی تیمش و برد ۳ بر ۲ بود.

 

او از ۲ هفته قبل درگیر مصدومیت و درد پا است. با این حال سعی می کند با تمریناتی خودش را به بازی پنچ شنبه برساند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی