Web Analytics Made Easy - Statcounter

توفیق عنافچه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه واکسیناسیون سالمندان آبادان در ۱۲ مرکز شهری و ۱۰ مرکز خدمات بهداشتی روستایی انجام می شود اظهار داشت: به ۲۰ درصد سالمندان ۷۰ تا ۸۰ سال آبادان با جمعیتی معادل ۲ هزار و ۲۳۴ نفر نیز واکسن کرونا تزریق شده است.

وی گفت:افراد بالای ۷۰ سال در شهرستان آبادان منتظر تماس تلفنی برای دعوت به واکسیناسیون نباشند و برای تزریق واکسن به مراکز معرفی‌ شده شهری و روستایی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنافچه همچنین اظهار داشت:از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان آبادان واکسن کرونا به گروهای هدف شامل افراد شاغل در بیمارستان‌ها و مرکز درمانی و بهداشتی براساس سند جامع کشوری تزریق شده است.

وی از پیش‌بینی آماده سازی ۶ واحد آموزشی در کنار مراکز بهداشتی آبادان به منظور تزریق جمعی واکسن کووید ۱۹ به گروه‌های هدف اشاره کرد و اظهار داشت:زنجیره سرد برای نگهداری واکسن در واحدهای آموزشی پیش‌بینی شده است.

رییس مرکز بهداشت آبادان افزود:تزریق واکسن در ۲ نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ انجام می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی آبادان نیز گفت:به منظور کمک و مساعدت به مددجویان بالای ۷۰ سال ،کمیته امداد این افراد را به مرکز تزریق واکسن معرفی و منتقل می‌کند.

محمدرضا مطوری افزود:۷۵۰ سالمند بالای ۷۰ سال تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) آبادان هستند که توسط مددکاران کمیته امداد به مراکز تزریق واکسن منتقل می‌شوند.

۶ هزار و ۹۲۰ نفر در آبادان از خدمات ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسیناسیون آبادان واکسن کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون آبادان ویروس کرونا واکسیناسیون آبادان واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن کرونا کمیته امداد تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ عبدالله افرازه شهاوند در نشست ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ با تلاش کمیته‌های مختلف، روندی خوب، کم حاشیه و روان داشت و مشکل خاصی در حوزه امنیت، رقابت و مشارکت رخ نداد.
رییس ستاد انتخابات خوزستان به رشد سه برابری نامزد‌ها و تایید صلاحیت‌ها در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: کارگاه‌های آموزشی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات نیز ۲ برابر شد و شاهد همکاری سایر دستگاه‌ها و کمیته بازرسی بودیم.
شهاوند به درپیش بودن مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های رامهرمز- رامشیر و آبادان اشاره کرد و گفت: باید مرحله اول آسیب‌شناسی و ملزومات مرحله دوم دیده شوند تا این مرحله از انتخابات نیز بی‌نقص انجام شود.
وی بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در کمیته‌های مختلف تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود در حوزه فناوری بیش از ۸۰ درصد دستگاه‌های احراز هویت به بانک اطلاعات اثر انگشت وصل شوند.
پوشش اینترنتی شهر‌های مورد نظر بررسی شود تا مشکلی در این خصوص نباشد. همچنین باید توجه داشت که به علت حساسیت‌های اجتماعی تا مجبور نشدیم شعبه‌ای را حذف نکنیم بنابراین فقط می‌توان صندوق‌های سیار غیرضروری که در مرحله اول رای چندانی نداشتند را حذف کرد.
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: افرادی که در مرحله اول تخلف و سوگیری داشتند در مرحله دوم از فرآیند اجرایی انتخابات کنار گذاشته شوند.

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • معدوم شدن حدود ۱۶ تُن فرآورده خام دامی در اصفهان
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • خدمات بهداشتی به ۳۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی در کردستان ارائه شد
  • نیمی از غذاهای ثبت ملی شده کرمانشاه بهاری است/ تدوین پرونده ۸ خوراک بهاری دیگر