Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:28:30 GMT

آغاز مزایده عمومی ۵۸۶۶ معدن در سطح کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۴۶۰

آغاز مزایده عمومی ۵۸۶۶ معدن در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صمت استان تهران، علی عبدی گفت: بر اساس شیوه نامه ابلاغی از ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ برنامه مزایده عمومی محدوده‌های اکتشافی، مجوز برداشت، گواهی کشف و پروانه‌های بهره برداری معادن استان تهران انجام می‌پذیرد.

معاون امور معادن سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: بر همین اساس تاریخ دریافت اسناد مزایده ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ و حداکثر زمان ارسال مدارک ۲۷ خرداد و زمان بازگشایی پاکات ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ خواهد بود

عبدی خاطرنشان کرد: اطلاعات لازم همچون جدول زمانبندی، مدارک و مستندات ثبت نام و دستورالعمل‌های لازم از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و سایت رسمی سازمان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

teh.mimt.gov.ir اطلاع رسانی می‌گردد.

وی گفت: طبق برآورد اولیه تعداد ۴۵ محدوده معدنی قابل واگذاری در سطح استان وجود دارد که با هماهنگی سایر ادارات ذیربط اطلاعات دقیق در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5209587

منبع: مهر

کلیدواژه: معدن مزایده سازمان صنعت معدن تجارت استان تهران قیمت دلار ویروس کرونا شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت اقتصاد آمریکا اقتصاد چین قیمت سکه بهار آزادی بورس تهران قیمت طلا قیمت یورو بازار سرمایه ارز دیجیتال تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد

ایزدی مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مزایده خرده فروشی استان تهران گفت: حراج خرده فروشی استان تهران  در سال گذشته حدود ۶۰ تا ۷۰ دوره برگزار شد و به عنوان ماموریت تعین و تکلیفی به این بخش  نگاه می‌کنم .

وی افزود: مجموع حراج خرده  فروشی ما در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان بوده و هدف اصلی ما این است که کالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

او گفت: حواله‌های زیادی در هر حراج خرده فروشی  داشته ایم  و میزان آنها بسیار بیشتر از حواله های مزایده های روز بوده است .

او گفت: به زودی طبق برنامه ریزی های که انجام داده ایم امکان ارسال کالا از طریق پست فراهم خواهد شد و به زودی از طریق امضای حواله درب خانه امکان تحویل کالا فراهم می‌شود تا هزینه‌ها در این بخش کاهش پیدا کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد