Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از توزیع بیش از 450 میلیون لیتر بنزین در منطقه چابهار در سال 99 خبر داد و اظهار کرد: ساخت چهار جایگاه جدید سی‌ان‌جی در منطقه چابهار در دستور کار قرار گرفته است.
سیدکاظم اسد به خبرنگار شانا گفت: سال 99 در مجموع 452 میلیون و 457 هزار لیتر بنزین در منطقه چابهار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توزیع شد، این رقم در سال 98، 514 میلیون و 452 هزار لیتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: همچنین در سال 99، در مجموع یک میلیارد و 479 میلیون لیتر نفت‌گاز در این منطقه توزیع شده که 900 میلیون لیتر از این میزان نفت‌گاز نیروگاهی بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: مصرف بنزین در منطقه چهابهار در فاصله روزهای یکم تا سی‌ویکم فروردین 1400، 41 میلیون و 318 هزار لیتر بوده که در مقایسه با فروردین سال 99 با 26 میلیون و 534 هزار لیتر، 55.07 درصد افزایش یافته است.
اسد افزود: مصرف نفت‌گاز در این مدت (یکم تا سی‌ویکم فروردین‌ماه 1400)، در مجموع نیروگاهی و غیرنیروگاهی، 127 میلیون لیتر بوده است. این رقم فروردین سال 99، 60 میلیون و 134 هزار لیتر بود که از افزایش 111 درصدی مصرف این فرآورده در مقایسه با سال 99 حکایت دارد.
وی همچنین گفت: از میان 127 میلیون فرآورده گازوئیل مصرفی در فروردین‌ماه 1400، 58 میلیون و 158 هزار لیتر مربوط به مصرف غیرنیروگاهی و 46 میلیون و 563 هزار لیتر مربوط به مصرف نیروگاهی بوده است.
ساخت 4 جایگاه جدید در منطقه چابهار
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار درباره وضع جایگاه‌های عرضه سوخت در این منطقه گفت: هم‌اکنون 50 جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز در منطقه چابهار فعال است.
اسد گفت: مجوز احداث 13 جایگاه جدید (9 تک سکوی بنزین) و دو جایگاه ساحلی نیز اخذ شده و احداث دو تأسیسات توزیع گاز مایع نیز در مرحله دریافت مجوز است.
وی همچنین افزود: هم‌اکنون دو جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه چابهار مشغول خدمات‌رسانی است و احداث چهار جایگاه جدید در ایرانشهر، درگهان، چابهار و ... نیز با دریافت مجوزهای قانونی، در دست اقدام قرار دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار درباره وضع ابطال کارت‌های سوخت مهاجر در این منطقه گفت: سال 99، تعداد 9 هزار و 129 کارت سوخت در طرح کدینگ قرار گرفتند و یک هزار و 120 کارت از این طرح خارج شدند.
اسد افزود: سال 99 همچنین 11 هزار و 695 مورد عملیات در حوزه کارت سوخت در منطقه چابهار انجام شده است.
وی تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده ارتقای سیستم‌های ایمنی، بازسازی مخازن و افزایش ذخیره‌سازی انبار ایرانشهر در دستور کار قرار گرفته است.
افزایش سه برابری ذخیره‌سازی نفت گاز در منطقه چابهار
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت گاز به میزان دو تا سه برابر گذشته در آینده نزدیک گفت: تعمیر مخازن انبار نفت چابهار، احداث اسکله 50 هزار تنی چابهار با توجه به توسعه سواحل مکران از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه است.
اسد با اشاره به پهلوگیری 40 فروند کشتی حامل سوخت در اسکله چابهار در سال 99 گفت: از این طریق 2.5 میلیارد لیتر سوخت دریافت شده که از این مقدار، 900 میلیون لیتر آن به نیروگاه‌های سیکل ترکیبی چابهار و کنارک، 60 میلیون لیتر نفت‌کوره به نیروگاه بخار ایرانشهر ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه منطقه چابهار منطقه معین پخش زاهدان محسوب می‌شود، گفت: سال 99، 124 میلیون لیتر نفت‌گاز و بنزین به منطقه زاهدان ارسال شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با تأکید بر اینکه تلاش کردیم در سال 99 مانند دیگر مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حوزه توزیع الکترونیکی سوخت فعال باشیم، گفت: از ابتدای مردادماه سال 99 ترغیب خانوارها برای ثبت‌نام توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید آغاز شد، تا پایان سال، 256 هزار خانوار در این طرح ثبت‌نام کردند که از این تعداد اطلاعات 240 هزار خانوار تأیید شده است.
اسد با اشاره به توزیع صددرصدی نفت سفید در منطقه به‌صورت الکترونیکی گفت: توزیع نفت‌گاز نیز در منطقه چابهار به جز در بخش صیادی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه چابهار منطقه چابهار بنزین در منطقه جایگاه جدید میلیون لیتر نفت گاز هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر بنزین در دهه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در ۲۹ اسفند ماه نزدیک به ۲ میلیون لیتر بنزین و یک میلیون و 493 هزار و 949 مترمکعب CNG در استان مصرف شده است.
 محمدرضا عابدانی با بیان اینکه این رقم معادل با مصرف مدت مشابه سال گذشته در استان است، افزود: با مصرف این مقدار گاز سی ان جی یک میلیون و ۴۹۳ هزار ۹۴۹ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شد.
وی با بیان اینکه  امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی  سفر‌ها  در استان کاهش چشمگیری داشته است،  بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و آماده‌باش کامل منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی و لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هم استانی‌ها و مسافران تاکید کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه  استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومترمربع دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ی سوخت مایع و ٢۵ جایگاه سی‌ان‌جی است گفت: در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند