Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس شورای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس از اعزام ۲۰ گروه رصدی هلال ماه شوال به نقاط مرتفع استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌ها بر این است که امسال احتمالا پنج‌شنبه عید فطر باشد.

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران از اعزام ۲۰ گروه رصدی هلال ماه شوال به نقاط مرتفع استان خبر داد و گفت: از ظهر رپز گذشته این گروه‌ها به نقاط مرتفع استان اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال وضعیت رؤیت هلال ماه شوال بسیار سخت است و به راحتی قابل رؤیت نیست لذا باید گروه‌ها با تجهیزات کامل و به نقاط بسیار مرتفع اعزام شوند که این گروه‌ها در صورتی که امشب هلال ماه شوال را رؤیت کرندد باز می‌گردند در غیراین صورت تا زمان رؤیت هلال ماه در منطقه می‌مانند.

ملک‌مکان با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها این است که روز پنجشنبه عید فطر باشد، گفت: نماز عید سعید فطر هم در تمام نقاط استان فارس چه شهرهای دارای وضعیت قرمز، یا نارنجی یا زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس با تصریح اینکه نماز عید فطر در ساعت ۷ صبح روز عید اقامه خواهد شد، گفت: در شهر شیراز این نماز در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اقامه خواهد شد.

ملک‌مکان خاطرنشان کرد: البته به‌دلیل وضعیت شیوع کرونایی امسال خیلی توصیه نکردیم که نمازها همگی در یک مکان اقامه شوند، اما نماز عید اصلی با محوریت ائمه جمعه در سراسر نقاط استان اقامه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عید سعید فطر رصدخانه ماه شوال شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس عید فطر حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع استانی سیاسی هلال ماه شوال ائمه جمعه نماز عید گروه ها عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه