Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:20:53 GMT

توزیع ۱۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل»

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۵۸۸

توزیع ۱۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل»

در روزهای پایانی ماه رمضان یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «همدلی» امامزاده صالح(ع) و در قالب طرح کلی «ایران همدل» بین نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، خادمان امامزاده صالح (ع) تجریش در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر تهیه و‌ توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز اقداماتی انجام دادند تا ماه میهمانی خدا را همه اقشار جامعه به خوبی سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در مرحله نخست، اولین روز ماه مبارک رمضان یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد که اکنون نیز در روزهای پایانی ماه رمضان برای رنگین کردن سفره‌های خانواده‌های کم‌برخوردار با اولویت خانوارهای پرجمعیت اقدام به توزیع خوراکی و غذای گرم کرده است.

 

به گفته احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) در این مرحله یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و همچنین غذای گرم در طرح ایران‌ همدل به همت امامزاده صالح (ع) و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و کمیته امداد بین مردم و نیازمندان‌توزیع می‌شود که شب گذشته تهیه و‌ توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم انجام گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.

 

 وی با بیان اینکه در طرح ایران‌ همدل سعی داریم به نیازمندان در کنار بسته‌های معیشتی، کمکی برای تأمین مخارج زندگی نیز داشته باشیم، گفت: امیدواریم مردم نیز برای کمک به هموطنان همچون گذشته آستین بالا بزنند‌ و‌ با هر نیتی برای باز کردن‌گره مشکلات یکدیگر کمک کنند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه ایران همدل امامزاده صالح ع امامزاده صالح غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان