Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@09:37:13 GMT

حزب الله عراق: انگلیس در پشت حادثه کربلای معلی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۳۵۹۳

حزب الله عراق: انگلیس در پشت حادثه کربلای معلی است

جنبش «کتائب حزب الله» در عراق، انگلیس را متهم کرد که پشت حمله به کنسولگری ایران در کربلا ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیا الیوم، جنبش «کتائب حزب الله» در عراق با انتشار بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد:  قدرت شرارت و خرابکاری بارها تلاش کردند تا امنیت ما را برهم بزنند و با تحریک گروه های فریب خورده و منحرف به ایجاد فتنه افکنی و بحران  و کشاندن مردم به سمت درگیری و جنگ اقدام کردند تا کشور ما را بی ثبات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جنبش اعلام کرد: آنچه در شهر مقدس کربلا رخ داد. تنها محصول درگیری، رقابت و تسویه حساب بین طرف های مرتبط با پروژه های توطئه آمیز خارجی است که جوانان ما را به سمت مرگ سوق می دهند تا از خون آنها به منظور اجرای اهداف خبیثانه خود استفاده کنند.

 

در بیانیه این جنبش آمده است: این توطئه ها در سفارت انگلیس در بغداد و بیروت  برنامه ریزی شده است که دخالت آشکار توطئه آمیز و متجاوزگرانه است. باید این کشور استعماری خبیث و همه قدرت های بین المللی و منطقه ای و محلی بهای آن را بپردازند.

 

این جنبش اعلام کرد: این گروه ها فهمیدند که رسوایی بزرگ انتخاباتی در انتظار آنهاست، به همین دلیل برای ایجاد هرج و مرج و تخریب انتخابات تحرکاتی انجام می دهند تا از برگزاری آن جلوگیری کنند.

 

دهها آشوبگر دربرار ساختمان کنسولگری ایران در کربلا در اعتراض به کشته شدن ایهاب الوزنی به آتش زدن دیوار این ساختمان کردند. این آشوبگران همچنین به دفاتر بعثه حج و زیارت ایران که برای تسهیل در زیارت به عتبات فعالیت می کنند، و آتش زدن پرچمی که لفظ جلال الله دارد، نشان می دهد که گروه هایی مغرض در پشت این ماجرا هستند.

 

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: حزب الله عراق کربلای معلی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل