Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: آن چیزی که بسیار اهمیت دارد دعوت به حضور حداکثری مردم در مقابل فضای بیگانگان است که تلاش می‌کنند جامعه را از یکدیگر جدا کنند، بنابراین رسانه‌ها باید روی این موضوع تمرکز و کار کنند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: همچنین نباید به شایعاتی که بیگانگان علیه نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پراکنده می‌کنند، توجه کرد، رسانه‌ها اگر با صداقت با مردم حرف بزنند و واقعیات را به مردم بگویند بسیاری از مردم ما که بابصیرت هستند دیگر به سراغ رسانه بیگانه نخواهند رفت.

وی تصریح کرد: در ارتباط با کاندیداها هنوز اطلاع نداریم که آیت‌الله رئیسی نام‌نویسی می‌کنند یا خیر بنابراین باید قضاوت این اقدام را به بعد از پایان نام‌نویسی موکول کنیم.

ایجاد وحدت در نیروهای انقلابی در صورت نامزد شدن آیت‌الله رئیسی

سالک اضافه کرد: می‌شود روی گمانه‌ها صحبت کرد، اگر آیت‌الله رئیسی به میدان انتخابات آیند بدون شک وحدت خوبی در نیروهای انقلابی کشور شکل خواهد گرفت و امیدی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است روز نام‌نویسی ایشان یک سونامی رسانه‌ای علیه این حرکت ایجاد شود، بنابراین باید مدیریت کرد تا فرآیند به دقت پیش رود.

وی پیرامون احتمال توقف یا تداوم روند موفق در قوه قضائیه پس از کاندیدا شدن آیت‌الله رییسی، افزود: باید احتمال هر اتفاقی را داد و نگرانی هم وجود دارد اما باید توجه داشت که ممکن است اگر ایشان به میدان آید و رأی آورد، افرادی توسط مقام معظم رهبری انتخاب شوند که راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد سالک آیت الله رئیسی انتخابات ریاست جمهوری نامزدی آیت الله رئیسی آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن کامل پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در حمایت از عملیات «وعده صادق» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ.
(توبه، آیۀ ۱۴)
عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید.
بی تردید مردم عزیز ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین بوده و همواره در کنار مجاهدان و لشکریان اسلام تا شکست مستکبران و نابودی ظلم و ستم، پایداری خواهند نمود.
اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیورمردان تشکر و قدردانی نموده و مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه جانبه از نیرو‌های نظامی دعوت می‌نمایم که إن شاء الله پیروزی نهایی از آن اسلام است. (أَلا إِنَّ نَصْرَ اللهِ قَرِیبٌ)
قم - ناصر مکارم شیرازی

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • شب حماسی مردم کازرون در حمایت از وعده صادق نیروهای مسلح ایران
  • رئیسی دستور جدید صادر کرد
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • حمله به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • حمله ایران به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس