Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما دیگر تاب شعارهای بی عمل هیچ رییس جمهوری را ندارند، عنوان کرد:به کاندیداهای ریاست جمهوری هشدار می دهم اگر درد ملت را ندارید و مرهمی در آستین ندارید وارد این کارزار نشوید.

به گزارش ایسنا، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: شکاف های جدی و اساسی گلوی مردم را می فشارد و کسی که آن را انکار کند به هیچ عنوان شایستگی رجل سیاسی، متعهد و مدبر بودن را ندارد، ما به عنوان نمایندگان ملت تقدیر این دوران پرمخاطره را بر دوش داریم و بیش از هر زمان دیگری باید درباره آن تامل کنیم که اگر چنین نباشد شرمسار ملت و همه تاریخ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقدیری که اکنون بر دوش داریم فهم این شکاف ها و پیداکردن راهکارهایی برای گذر از آن شکاف هاست، شکاف های اقتصادی، شکاف های سیاسی میان دولت و ملت، شکاف میان ملل منطقه و ملل جهان و شکاف های فرهنگی، شکاف جهنمی طبقاتی و شکاف بین نسلی که مجلس انقلابی باید برای آن طرحی نو دراندازد، بنده بی هیچ پروایی و بدون هرگونه محافظه کاری سیاسی و با صدای بلند عرض می‌کنم که اگر برای این شکاف ها طرحی نو نیفکنیم در مغاک آن فرو خواهیم غلتید. 

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: تئوری گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی که رهبری پیش از هر کسی با نظر بلند و حکیمانه خود آن را مطرح و بیان کردند باید مبنای ما نمایندگان مردم، دولت، مردم و سیاسیون و البته دانشگاهیان باشد که دریغ و صد دریغ، گوش شنوایی از مسئولین برای حرکت در این مسیر نجات بخش وجود ندارد، گوش مسئولین ما شنوای فریادهای نجاتبخش نیست و گوش ملت شریف ایران خسته از شعارهای بدون عمل مسئولین است.

وی ادامه داد: ملت ما دیگر تاب شعارهای بی عمل هیچ رییس جمهوری را ندارند، بنده به عنوان نماینده مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری هشدار می دهم اگر درد ملت را ندارید و مرهمی در آستین ندارید وارد این کارزار نشوید، برنامه محور باشید مردم خسته تر از آنند که گوش به شعارهای توخالی و وعده‌های عمل ناکرده شما بدهند، رییس جمهور آینده باید شخصی باشد که مشکلات این ملت را ببیند و تدبیر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولی اسماعیلی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ همچنین نمایندگان نباید دعواهای سیاسی را وارد مجلس کنند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به تشریح اولویت‌های مجلس دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: در بدو ورود نمایندگان منتخب مردم به مجلس سوگندی قرائت می‌شود که بیانگر تعهد آن‌ها به این مسئولیت خطیر خواهد بود؛ از این رو به نظر می‌رسد اولویت اول منتخبان مردم باید حفظ این سوگند باشد و مجلس تلاش کند هر روز این سوگند را به نمایندگان یادآوری کند که بر چه اساسی روی کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین کار ابتدایی نمایندگان منتخب برای برنامه ۵ ساله هفتم این است که دولت را ملزم به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در بحث اقتصاد و معیشت به عنوان مطالبه جدی مردم کنند؛ شاید شعار بسیاری از نمایندگان منتخب معیشت مردم باشد اما قاعدتاً نظارت بر عملکرد دولت در این برنامه باید توسط نمایندگان پیگیری شود.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ نمایندگان مردم نباید دعواها و بداخلاقی‌های سیاسی را به مجلس وارد کرده و از تریبون مجلس برای عقده‌گشایی استفاده کنند.

وی در خصوص پیش بینی تشکیل فراکسیون‌های مجلس جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود چهار فراکسیون در مجلس شکل بگیرد؛ فراکسیون پایداری، یک فراکسیون با حضور آقای قالیباف، یک فراکسیون با حضور طیفی از نمایندگان که سایر فراکسیون‌ها را قبول ندارند و چهارمین فراکسیون که اصلاح طلبان در آن حضور خواهند داشت.

کنعانی مقدم ادامه داد: اعتقاد دارم فراکسیون اکثریت در مجلس دوازدهم نخواهیم داشت و آرا بین این چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

کد خبر 735522

دیگر خبرها

  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!