Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسدالله حمزه ای روز سه شنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین، افزود: تاکنون از این تعداد ثبت نام کنندگان ۴۳ نفر انصراف داده اند و ۲۰۵ نفر در هیات اجرایی استان نتوانستند صلاحیت خود را احراز کنند.
این مسوول افزود: با توجه به تایید صلاحیت صورت گرفته، پرونده ها در اختیار هیات های نظارت قرار گرفته تا به نامزدها اطلاع رسانی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آخرین روند رسیدگی به شوراهای اسلامی شهرهای استان، گفت: امروز آخرین روز رسیدگی به پرونده های متقاضیان در هیات های نظارت است و از فردا نتیجه تایید یا رد به ستاد انتخابات استان و سپس فرمانداری ها داده می شود تا فرمانداران ظرف چهار روز به متقاضیان اطلاع دهند.
حمزه ای گفت:پیش از این تنها داوطلبان در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر می توانستند اعتراض خود را به هیات نظارت کشور در مجلس شورای اسلامی تقدیم کنند که از دیروز با مصوبه مجلس شورای اسلامی، تمامی ۲۸ شهر استان می توانند شکایت و اعتراض خود را به هیات نظارت استان تقدیم کنند تا در تهران رسیدگی شود.
وی گفت: داوطلبان از فردا به مدت چهار روز وقت اعتراض دارند که اعتراض آنها طی ۱۰ روز در هیات نظارت مجلس شورای اسلامی رسیدگی می شود.
این مسوول افزود: ۹۶۴ نفر ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در استان داریم و ستاد پیشگیری از جرایم دادگستری می تواند با صدور پیامک های هشدار و تذکر از بروز تخلفات انتخاباتی جلوگیری کند.
حمزه ای افزود: امروز وزیر کشور فرایند تشکیل هیات های اجرایی را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تشریح کردند و برابر ماده ۳۸ قانون انتخابات باید یک عضو ثابت از دادگستری و دادستانی در هیات های اجرایی حضور داشته باشد که امیدواریم همکاری لازم از سوی دادگستری استان در این زمینه صورت گیرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: شهرستان ایجرود ۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که نیازمند اجرای طرح هادی است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه جانبه مناطق روستایی دارد، افزود: باید به تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی برای بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی نواحی روستایی توجه کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: هدف از اجرای طرح هادی روستایی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و ارائه خدمات محیط زیستی و عمومی است.

خواجه‌ای گفت: اهمیت اجرای طرح هادی با توجه به ضرورت گسترش روستا‌ها برای رفاه حال روستائیان و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی هر روز بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: ساختار کالبدی روستا‌ها که در طول زمان و بنا بر مقتضیات گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است با اجرای طرح هادی روستایی و احداث ساخت و ساز‌های جدید، خانه‌های با دوام، تعریض معابر، ایجاد پارک و فضای سبز، ایجاد کاربری‌های مورد نیاز از قبیل آموزشی، درمانی، نظامی و انتظامی متحول، و موجب رونق نسبی و افزایش حس امنیت در روستاییان می‌شود.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی، در زیباسازی روستا‌های استان نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

استان زنجان ۹۳۵ روستا دارد.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست