Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: با آقای نوروزی نائب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس درباره خبر پیشنهاد رشوه سه عضو فعلی شورای شهر جهت تائید صلاحیت خود، صحبت کردم و ایشان اعلام کردند که چنین صحبتی رانه درباره اعضای شورای شهر تهران و نه هیچ کدام از شورای شهر کشور عنوان نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سید حسن رسولی در دویست و نودو سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: "تذکر من مربوط به ماده ۲۴ آیین نامه نحوه اداره جلسات است که به ضرورت صیانت از شان و منزلت نهاد شورای شهر اشاره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مستحضرید یکی از خبرگزاری ها به نقل از آقای نوروزی نماینده فعلی شهرستان رباط کریم و نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس خبری را باعنوان پیشنهاد رشوه سه عضو فعلی شورای شهر تهران که در انتخابات ششمین دوره شورای شهر شرکت کرده‌اند، منتشر کرده است. مضمون این خبر این بود که سه عضو شورا در قبال تائید صلاحیت پیشنهاد رشوه داده‌اند. البته در این خبر اعلام نشده است که رشوه بگیر کیست. در متن خبر پراکندگی واژگانی وجود دارد و اشاره شده است سه نفری که شورای شهر را ریاست یا اداره می کنند. با این حال این تهمت بسیار سنگینی است."

وی افزود: "من دیروز با آقای نوروزی تلفنی صحبت کردم به ایشان گفتم اگر مستنداتی دارید، ارائه کنید که ما خودمان در هیات رئیسه و شورا تکلیفمان را با این سه نفر روشن کنیم زیرا این اتهام سنگینی است و به اعضای شورای شهر افترا زده شده است. آقای نوروزی با خوش رویی برخورد کرد و گفت که اشتباه شده است، من چنین چیزی را نگفتم و امروز در اخبار ساعت ۲ صدا و سیما تکذیبیه آن منتشر خواهد شد."

وی ادامه داد: "آقای نوروزی گفت، موضوع این خبر و اشاره من به فردی از کارکنان شاغل در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوره ششم اسلامی شهر وروستا در مجلس شورای اسلامی است. این اطلاعات به رئیس مجلس هم داده شده و ایشان هم بازرسی مجلس را مامور به رسیدگی به این موضوع کرده‌اند.آقای نوروزی ادامه داد که به هیچ عنوان من در مورد شورای شهر تهران و نه در مورد هیچ کدام از شوراهای شهر کشور چنین حرفی نزدم."

وی ادامه داد: "پس از این گفت‌وگو بلافاصله با آقای اعطا سخنگوی شورای شهر صحبت کردم و گفتم اگر آقای نوروزی همانطور که قول داده‌اند، تکذیب کردند که چه بهتر وگرنه در غیر صورت آقای سخنگو این موضوع را تکذیب کنند تا سبب هتک حرمت شورا و تشویش اذعان عمومی نشود. البته اطلاع ندارم که آقای نوروزی نسبت به ارائه تکذیبیه اقدام کرده‌اند یا خیر؟ اما اگر اقدام نکرده اند خواهش من از آقای رئیس این است که این موضوع را به لحاظ حقوقی پیگیری کنند."

وی تاکید کرد:" آقای نوروزی به طور صریح و واضح گفتند خبر تکذیبیه پخش می شود. اگر این اتفاق صورت نگرفته خواهش من این است این موضوع از طریق آقای نوروزی یا صدا و سیما پیگیری شود تا از ساحت شورا و ۱۲ نفر از همکاران که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، دفاع شود. چنین اتفاقی در روزهای منتهی به انتخابات جفایی است که زدودن آثار منفی آن به این سادگی نیست، اما استدعا می‌کنم پیگیر تکذیبه از طریق صدا و سیما باشید تا هویت جمعی اعضای شورای شهر تهران که هر کدام به طور متوسط یک میلیون و دویست هزار رای مردم را دارند به این صورت مورد جفا قرار نگیرد. "

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شفافيت نظارت شورای شهر تهران پیشنهاد رشوه آقای نوروزی اعضای شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

کد خبر 6080756

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت درباره غزه
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود