Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امیر آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: استقلال مقابل ذوب آهن به خودش باخت و اصلا خوب کار نکرد. این تیم اصلا در حد و اندازه های خودش نبود و با وجود اینکه فرصت برای گلزنی زیاد داشت بازی را واگذار کرد.

وی افزود: فوتبال هزار بالا و پایین و اتفاق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی خواهم در مورد مسائل فنی حرف بزنم چون همین تیم در آسیا خوب کار کرده است ولی بازیکنان استقلال روی اشتباهات فردی بازی را به ذوب آهن واگذار کردند و نباید چنین اتفاقی تکرار شود.

کاپیتان اسبق استقلال درباره دیدار حساس آبی پوشان مقابل پرسپولیس گفت: دربی اصلا به نتیجه بازی قبل ربطی ندارد. اینکه تصور کنیم چون پرسپولیس مقابل سپاهان خوب بازی کرده  و استقلال هم به حریفش باخته حتما سرخپوشان برنده بازی هستند، یک حرف نادرست است. من سالها در دربی بازی کرده ام و مسائل قبل و بعد از آن را خوب می فهمم.از بازیکنان استقلال می خواهم فکر و ذکرشان را روی مسابقه جمعه بگذارند نه چیز دیگر. بازی قبل تمام شد و رفت، اگر این بازی را ببرند تمام شرایط به نفع آنها خواهد شد.

امیرآبادی با انتقاد از اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی را همه دیدند، اتفاقاتی در آن رخ داد که اگر در یک جای دیگر صورت می گرفت بلافاصله بازیکنان دو تیم محروم می شدند.نمی دانم تا کی قرار است این اتفاقات را مدیریت کنند. تصمیم گیرندگان ملاحظه کاری می کنند چون نزدیک دربی است؟

وی تاکید کرد: قانون بباید برای همه و استقلال و پرسپولیس هم نباید داشته باشد. باور کنید اگر بازیکنان استقلال آن رفتارها را می کردند تا الان محروم شده بودند. بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال ملاحظه کاری نکنند و قبل از دربی هر تصمیمی در مورد این مسابقه می گیرند را اعلام کنند تا حق تیم های دیگر ضایع نشود. اگر بازیکنان استقلال هم در بازی با ذوب آهن چنین رفتارهایی می کردند باید سریعا به رفتار آنها رسیدگی می شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی امیرآبادی کاپیتان اسبق استقلال استقلال و پرسپولیس استقلال و ذوب آهن فدراسیون فوتبال پرسپولیس و استقلال بازیکنان استقلال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم نیکاپارس در چالوس از کیای تهران پذیرایی کرد. چالوسی‌ها موفق شدند سومین برد متوالی خود را برابر کیا کسب کنند. هدایت کیا را هادی مهدوی‌کیا، بازیکن سابق پرسپولیس، بر عهده داد و در مقابل نیز از زمانی حسن اشجاری جایگزین محسن بنگر شد، نیکاپارس نتیجه‌ای جز برد را تجربه نکرد.

نیکاپارس با نتیجه سه بر یک کیا را شکست داد و گل سوم این تیم درحالی به ثمر رسید که می‌توان آن نقطه عطف بازی دانست. حسن اشجاری در دقیقه ۶۷ بازی دو تعویض انجام داد. مصطفی بهزادپور و مرتضی آقاخان همزمان وارد میدان شدند و پس از گذشت چند ثانیه از ورودشان به میدان گل سوم نیکاپارس را شکل دادند.

مصطفی بهزادپور برای آقاخان ساخت تا این مهاجم استقلالی مجددا برای نیکاپارس گلزنی کند و شادی گل جالب توجهی را با خارج کردن پیراهن از تن به نمایش بگذارد.

عکس: امیرعباس دانیالی

دیگر خبرها

  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • ثبت یک رکورد خاص از سوی پرسپولیسی ها در لیگ برتر