Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش های آسان پرداخت فطریه و کفارات گفت: مبالغ جمع آوری شده بلافاصله پس از نماز عید فطر در اسرع وقت به نیازمندان می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، سه شنبه(۲۱ اردیبهشت) در نشست خبری با بیان اینکه برنامه های متعددی در ماه مبارک توسط کمیته امداد اجرا شد؛ گفت: ۱۲۰ هزار خانواده در سطح استان تحت حمایت این نهاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۴۹ هزار سبد معیشتی میان خانواده ها توزیع و تا پایان روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان یک میلیون و ۳۲۱ هزار وعده غذای گرم طبخ و توزیع شد که ارزش ریالی این دو بخش ۴۰ میلیارد تومان شد.




وی در خصوص زکات فطره با بیان اینکه این امر توسط شورای زکات استان اجرا و بلافاصله پس از نماز عید جمع آوری، شمارش و صورتجلسه می شور؛ افزود: سپس بر اساس سهم بندی میان خیریه ها و... برای توزیع(میان نیازمندان) تقسیم می شود.



صادقی اظهار کرد: در شورای زکات چند درگاه برای پرداخت فطریه مشخص شد که آسان ترین آن شماره گیری کد دستوری #۵*۰۳۴*۸۸۷۷* است؛ افزود: پایگاه های جمع آوری فطریه و کفارات در سطح استان نیز فعال می شود که به همین منظور ۴۳ پایگاه برای شهر کرمان در نظر گرفته شد.

 



وی با بیان اینکه زکات فطره از زمان اعلام عید باید پرداخت شود که ما در اسرع وقت آن را به حساب مددجویان واریز می کنیم تا رسوبی نداشته باشد؛ برای فطریه عام شماره حساب 6037997950059544، فطریه سادات، 6037997950067810 کفاره غیرعمد 6037997950076084 و کفاره عمد 6037997950084351 را اعلام کرد.

 




مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: آپلیکیشن ایوا، بله، سنا و سکه و سایت امدادemdad. ir و دستگاه‌های پوز اندرویدی متصل به سامانه سنا و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سراسر استان از دیگر روش های پرداخت است.

 



وی ادامه داد: سال گذشته در شرایط کرونا و با توجه به محدودیت ها اما مشارکت مردم نسبت به سال قبل از آن بالاتر بود و جمع کل فطریه وکفارات پنج میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان بود.

 


صادقی از این میزان، چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را فطریه عام،  83 میلیون تومان سهم سادات، ۱۰۰ میلیون تومان کفاره عمد و ۳۵۰ میلیون تومان کفاره غیرعمد اعلام و ابراز انیدواری کرد: امسال بیش از این مبلغ باشد.



 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرداخت فطریه یحیی صادقی کمیته امداد کرمان نشست خبری میلیون تومان کمیته امداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

طوسی گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

کد خبر 6086614

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی