Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@22:57:17 GMT

عامل شهادت استوار یکم صادق کریمی ندیمی به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۰۴۶

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با فارس در زاهدان اظهار کرد: 2 روز پیش، استوار یکم صادق کریمی ندیمی  از مأموران جان برکف یکان تکاوری 110 شهرستان "نیکشهر"، حین کنترل خودرو های عبوری در پلیس راه "نیشکهر-ایرانشهر" بر اثر شلیک سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مسروقه  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به متواری شدن ضارب از صحنه، دستگیری عامل این جنایت به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه مأموران و در پی تحقیقات تخصصی صورت گرفته عامل این جنایت که مردی 31 ساله و از افراد شرور و سابقه دار شهرستان بود، شناسایی و مشخص شد متهم  پس از ارتکاب به این جنایت به همراه همسر و فرزندانش در کوهستان های اطراف شهرستان "نیکشهر" معروف به کوه های "شوشین" مخفی شده است.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با تلاش پلیس، مخفیگاه این جنایتکار در کوهستان های مذکور شناسایی و صبح امروز تیمی مجرب از مأموران زبده یگان تکاوری و پلیس شهرستان "نیکشهر" برای دستگیری متهم عازم محل شدند.

سردار طاهری بیان کرد: متهم که خود را در محاصره پلیس دید بدون توجه به اخطارهای صادره، با سلاح کلاش شروع به تیر اندازی به سمت مأموران انتظامی کرد.

وی گفت: در نهایت مأموران حاضر در صحنه با توجه به تیر اندازی های مکرر این فرد جانی و عدم تسلیم شدنش، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خانواده متهم و دیگر عوامل حاضر در عملیات با شگردی خاص و با شلیک چند گلوله متهم را از پای در آورده و به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این عملیات و در بازرسی از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه 5 تیغه خشاب کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: این متهم جانی در تاریخ 8 اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو 405 از شهرستان "ایرانشهر" کرده بود و از ترس دستگیر شدنش این مأمور جان برکف پلیس استان را در ایست و بازرسی مذکور به شهادت رساند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فرمانده انتظامی استان از رهایی دو گروگان ۳۰ ساله در عملیات مقتدرانه پلیس شهرستان شاهرود خبر داد .

سردار " جلیل موقوفه ئی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان شاهرود ، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند .

وی در ادامه بیان کرد در بررسیهای به عمل آمده مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور ، که دارای سوابق کیفری متعدد بوده اقدام به ربایش دو جوان ۳۰ ساله نموده و از محل متواری شده بود که در این راستا کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و توانستند مخفیگاه آدم ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند علاوه بر رهایی گروگانها به صورت صحیح و سالم ، متهم را که قصد متواری شدن داشت دستگیر کنند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان ها داشته ، نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است .

فرمانده انتظامی استان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تاکید کرد : پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888965

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران