Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که حامی اصلی مقاومت گروه های فلسطینی، جمهوری اسلامی ایران است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،«نیتا بار» در یادداشتی در این روزنامه عبری زبان که به نوعی ارگان و حامی بنیامین نتانیاهو  به شمار می رود، با اشاره با گفتگوی تلفنی اسماعیل هنیه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و نیز سخنان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مورد بسیج جهانی برای مبارزه با تروریسم اسرائیلی تاکید کرد آن چه مشخص است این است که ایران حامی اصلی مقاومت فلسطین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد این تحلیلگر اسرائیلی ، گفتگوی تلفنی اخیر هنیه با ظریف نشان می‌ دهد با وجود اختلاف نظرهای موجود حماس و ایران این دو به شدت به هم نزدیک شده اند ، این در حالی است که ایران روابط بسیار مستحکمی هم با جنبش جهاد اسلامی فلسطین دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، طاهر النونو، مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهار داشت: «پاسخگو بودن رژیم صهیونیستی برای جنایات خود از جمله موضوعاتی بود که در ترکیه مورد بحث قرار گرفت.»
 
این مقام حماس ادامه داد: «ما به دنبال جایگزینی میانجی‌گری ارزشمند قطر-مصر با ترکیه نیستیم و این دیدار به این موضوع ارتباطی ندارد.»
 
النونو همچنین گفت: «اشغالگران اسرائیل همچنان از آتش‌بس همه جانبه و بازگشت آوارگان خودداری می‌کنند که این امر به هیچ توافقی منجر نمی‌شود.»
 
وی با اشاره به اینکه شخصیت‌های تاثیرگذار در اسرائیل برای دستیابی به توافق برای پایان دادن به جنگ غزه جدی نیستند، افزود: «تنها دستاورد اسرائیل هدف قرار دادن غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌ها است و غیر از آن به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.»
 
گفتنی است اوایل روز شنبه، اسماعیل هنیه، رهبر حماس و هیئتی از این جنبش با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در آنکارا دیدار و درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین به ویژه در نوار غزه و تلاش‌های انجام شده برای دستیابی به آتش‌بس گفت‌وگو کردند.
 
در این دیدار دو طرف در مورد ضرورت کمک‌های بشردوستانه مستمر به مردم نوار غزه و همچنین تلاش‌های دیپلماتیک ترکیه برای حمایت از آرمان فلسطین به ‌ویژه با توجه به نسل‌کشی که علیه مردم فلسطین در نوار غزه انجام می‌شود، بحث و تبادل نظر کردند.
 

دیگر خبرها

  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل از آمریکا می خواهد به هر شکل ممکن در جنگ علیه ایران شرکت کند
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها
  • (تصاویر) تجمع ایرانیان حامی فلسطین در کالیفرنیا
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم
  • پلیس آمریکا با ورود به دانشگاه کلمبیا یکصد دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کرد + فیلم