Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:10:04 GMT

حمله به یک مرکز درمانی در شرق تهران!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۱۳۶

حمله به یک مرکز درمانی در شرق تهران!

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ سعید راستی در این باره، گفت: چندی پیش مردی با حالتی خشمگین و با سلاح سرد  وارد درمانگاهی در یکی از محلات شرقی تهران شده و با ایجاد رعب و وحشت در بین افراد حاضر در این محل، چهار تن از کارکنان درمانگاه را نیز مجروح و اقدام به تخریب اموال درمانگاه کرد.  

وی با  بیان اینکه متهم پس از تخریب و مصدوم کردن کارکنان درمانگاه، بلافاصله  از محل فرار کرده بود، اظهارکرد: با حضور ماموران در محل بررسی ها و اقدامات برای دستگیری این فرد آغاز شده و در جریان  حدود سه ساعت بعد و  پس هماهنگی با مقام قضایی ماموران اقدام به دستگیری این فرد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راستی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد در جریان بازجویی های انجام شده اقرار کرد که همسرش برای انجام امور پزشکی به درمانگاه مذکور مراجعه و از پرسنل آن درخواست انجام کارهای پزشکی بدون نوبت را کرده که با مخالف کارکنان مواجه شده است. این فرد نیز برای دفاع از همسرش وارد درمانگاه شده و اقدام به ایجاد درگیری و تخریب کرده است.  

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: شرق تهران مرکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان

مهدی بخشی گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی افراد سودجو و زمین خوار اقدام به تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی اراضی واقع در کوهپایه شده بود که با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه