Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه در برنامه افتتاح دستگاه اکسیژن‌ساز این بیمارستان گفت: بیمارستان پیش از دوران کرونا نیاز به دستگاه اکسیژن‌ساز داشت اما در شرایط به وجود آمده نیاز به آن بیشتر شد. اکنون با بهره‌برداری از این دستگاه، حمل‌ونقل کپسول اکسیژن حذف شد و بخش‌ها و تخت‌ها از طریق لوله‌کشی به دستگاه مرکزی اکسیژن ساز متصل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علی دریانورد با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساختمان و خرید تجهیزات هزینه شده است، افزود: اعتبار احداث ساختمان دستگاه اکسیژن‌ساز را خیران تامین کردند و خرید تجهیزات هم با تلاش دانشگاه علوم پزشکی، استانداری بوشهر و مسئولان شهرستان صورت گرفته است.

او بیان کرد: دستگاه اکسیژن ساز با داشتن مخزنی هزار و ۵۰۰ لیتری، مداوم فعال است و با حجم کارکرد ۶۰۰ لیتر در دقیقه به بخش‌های بیمارستان اکسیژن‌رسانی می‌کند.

فرماندار شهرستان گناوه نیز گفت: استقرار دستگاه و تجهیزات اکسیژن ساز بیمارستان نیاز به ساختمان داشت که خیرین ساخت آن را با زیربنای ۱۱۲ مترمربع زیربنا تقبل کردند.

بیشتر بخوانید

روزانه ۲ میلیون لیتر اکسیژن برای بیماران کرونایی در بوشهر تولید می‌شود برخی از تجهیزات بیمارستان دیلم تامین شد

غلامرضا مهرجو افزود: خیران این شهرستان در کار‌های عام‌المنفعه به‌ویژه در عرصه سلامت در دوران کرونا پیشگام بوده‌اند و تاکنون کمک‌های شایانی به بیمارستان کرده‌اند.

او از نهاد‌ها و موسسه‌های اقتصادی درآمدزا در شهرستان خواست به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم متعهد باشند.

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه هم با اشاره به فعالیت‎‌های مجمع خیرین سلامت این شهرستان، عنوان کرد: با توجه به نیاز بیمارستان به آمبولانس و توسعه بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو)، مجمع خیرین سلامت تلاش خود را در تامین آن به کار خواهد بست.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اکسیژن ساز خیرین سلامت بندر گناوه دستگاه اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محسن امیدوار گفت: اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی امروز(سه شنبه) با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

 

امیدوار با اشاره به توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اظهار کرد: جایگاه شارژ خودروهای برقی به عنوان اولین جایگاه در کشور با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری است.

 

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از اتوبوس‌های برقی از برنامه‌های مهم این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است، اضافه کرد: تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی با ارزشی به مبلغ ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به چرخه خدمت‌رسانی افزوده خواهد شد.

 

گفتنی است، آیین بهره برداری از این پروژه امروز (سه شنبه) ۲۸ فروردین ماه، ساعت ۱۰ صبح در محل باغستان، بلوار امام خمینی (ره)، جنب پارک گل نرگس با حضور وزیر کشور، مسئولان استانی و شهری، شهروندان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس