Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باخت ۳ بر صفر و تحقیرآمیز مقابل میلان نه تنها یوونتوس را از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دور کرد بلکه باعث شد تا همگان هم نظر شوند که پیرلو باید از این تیم اخراج شود. البته باشگاه یوونتوس پای او ایستاد و اعلام کرد که با پیرلو تا انتهای فصل یعنی ۳ بازی بعدی ادامه خواهد داد.

برای فصل بعدی ولی به نظر می‌رسد پیرلو از این تیم رفتنی است و برخی از بازگشت آلگری به نیمکت یوونتوس صحبت می‌کنند اما برخی رسانه‌های ایتالیایی مثل گازتا دلا اسپورت و توتواسپورت گزارش دادند که زیدان نیز یکی از جدی‌ترین گزینه‌های مربیگری در یوونتوس است و باید روی او حساب ویژه‌ای باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی آینده زیدان در مادرید به تصمیم خود او وابسته است و رئال تمایل دارد با این سرمربی ادامه دهد. اگر زیدان تصمیم بگیرد به یوونتوس برود، رائول و آلگری گزینه‌های مربیگری در مادرید خواهند بود.

طبق نظرسنجی مارکا ۵۵ درصد کاربران معتقد هستند که زیدان در مادرید می‌ماند و راهی دیگر از رئال را انتخاب نخواهد کرد. ۵۸ درصد کاربران نیز اعلام کردند که اگر زیدان راهی یوونتوس شود در این تیم موفق خواهد شد و این تیم را به آرامش خواهد رساند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زیدان زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان

ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان

دیگر خبرها

  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم