Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@13:55:44 GMT

فرشید اسماعیلی از امروز در تمرین گروهی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۴۱۳

هافبک شماره 8 استقلال از امروز به تمرین آبی ها اضافه خواهد شد

فرشید اسماعیلی از امروز خود را برای بازی با پرسپولیس آماده می کند.

به گزارش طرفداری، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی با ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر غایب بودند و نبود آنها در این بازی کاملا حس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین وریا غفوری بدون مشکل روز گذشته در تمرین استقلال شرکت کرد اما فرشید اسماعیلی در 20 دقیقه ابتدایی به صورت اختصاصی کار کرد.

قرار است اسماعیلی امروز در تمرین گروهی شرکت کند و اگر درد نداشت می تواند برابر پرسپولیس بازی می کند و در غیر اینصورت در این بازی غایب خواهد بود.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با جواد منافی: آن تصادف زندگی ام را تغییر داد؛ تحمل آن رفتارها را نداشتم و خداحافظی کردم مهدی طارمی مهار نشدنی است / گزارش رسانه پرتغالی ادعای عجیب دکتر هاشمیان | انصاریان مرگ شریفی داشت، علیه او توطئه کردند انتقال اریک گارسیا به بارسلونا به زودی رسمی می شود پاراتیچی دو بار پیشنهاد اخراج پیرلو را داد؛ درگیری لفظی مدیران یوونتوس در پارکینگ!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور مهاجم گیلانی و پنج گله استقلال خوزستان از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و اکنون این باشگاه چشم انتظار اتفاقی تاریخی برای خود است.

آقایی‌پور در بازی رفت فرصت حضور مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد و البته اکنون آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا در بازی برگشت که امروز در عشق‌آباد برگزار می‌شود، این بازیکن ضمن تجربه اولین حضور در ترکیب تیم ملی، اولین گل ملی تاریخ  بازیکنی از این باشگاه را به نام خود کند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در اینباره می‌گوید: این اتفاق ویژه‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود که دارای سهمیه در تیم ملی هستیم. همه ما برای آقایی‌پور خوشحال هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا او توانایی این را دارد تا حضوری فعال در تیم ملی داشته باشد و مطمئنا از این انگیزه برای رقابتی بزرگ و سخت برخوردار است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز ابراز امیدواری می‌کند مهاجم این تیم امروز موفق به حضور در ترکیب و نمایش توانایی خود شود: این یک اتفاق بزرگ برای ما محسوب می‌شود. قطعا آقایی‌پور کار سختی دارد اما ما به توانایی او ایمان داریم. امیدواریم در بازی امروز فرصت بزرگی نصیب او شود و این بازیکن اولین گل ملی تاریخ  این باشگاه را به نام خود کند و ضمن خوشحالی مردم عزیزمان، خوشحالی مضاعفی نیز نصیب هواداران استقلال خوزستان شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی