Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:01:40 GMT

فعالیت ۲ پایگاه اهداء خون مشهد در روز عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۵۱۸

فعالیت ۲ پایگاه اهداء خون مشهد در روز عید فطر

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست انتقال خون خراسان رضوی پایگاه‌های فعال اهداء خون مشهد در روز عید فطر را اعلام کرد.

حمیدرضا اسلامی با اشاره به کاهش ذخایر خونی استان، از همه مؤمنان نیکوکار دعوت کرد تا با حضور در پایگاه‌ها و اهداء خون، به یاری بیماران نیازمند اهتمام ورزند و اهداء خون را منوط به مناسبت‌ها و ایام خاص نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به‌مناسبت عید سعید فطر پایگاه اهداء خون امام‎‌رضا(ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد)، ابتداء خیابان دانشگاه و پایگاه شهید سلیمانی (میلاد) واقع در منطقه آزادشهر، بلوار استقلال، بین استقلال ۲ و ۴، در روز عید سعید فطر فعال خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتقال خون خراسان رضوی، اسلامی افزود: پایگاه‌های فعال اهداء خون در ایام عید فطر در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ آماده پذیرش نیکوکاران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهداي خون عيد فطر اهداء خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرایط استان در تابستان پیش رو از نظر منابع آبی نگران‌کننده است و هنوز بودجه طرح های مصوب استان، که بخشی از آن نیز در دست اقدام و اجراست، تخصیص نیافته است.   نعمت نژاد افزود: طرح های در دست اقدام برای تأمین آب شرب مشهد در تابستان جاری روی حفاری چاه متمرکز است که البته این اقدام با اهداف طرح سازگاری با کم‌آبی همخوانی ندارد اما برای عبور از خشکسالی‌های پیاپی در این استان راه چاره کوتاه مدت دیگری وجود ندارد.   وی ادامه داد: برای گذر از تنش آبی در تابستان پیش رو ۱۶ طرح با همکاری شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب مشهد با اعتبار ۴۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تخصیص این اعتبار اجرای طرح ها شتاب خواهد گرفت و از مشکلات برای تامین آب مشهد در تابستان پیش رو خواهد کاست.

دیگر خبرها

  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه