Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است: مصیبت بزرگ و غم‌انگیز انفجارهای پی در پی در مدرسه سیدالشهدا (ع) در ماه مبارک رمضان که به شهادت مظلومانه بیش از ۶۵ دختر دانش‌آموز روزه‌دار و مادران آنان و نیز مجروحیت بالغ بر۱۶۰ تن دیگر انجامید، همچنین شهادت مردم مظلوم غزه و مسجدالاقصی، مصیبت بزرگ و غم‌انگیزی برای هر انسان آزاده و با وجدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: این فاجعه جانکاه تلاشی مذبوحانه با هدف ناامن جلوه دادن کشور افغانستان و نیز نمونه ای از جمود، حماقت و توحش اندیشه صهیونیسم و گروه های تکفیری است که بی شک، عاملان آن با عاملان حمله به روزه‌داران اهل سنت در اطراف مسجدالاقصی و عاملان حمله به کنسولگری ایران در عراق به یک ریشه می رسند.

ادامه این پیام آمده است: امروز بیش از گذشته همه مسلمانان به ویژه عالمان و بزرگان شیعه و اهل سنت وظیفه دارند تا چهره ای واقعی از اسلام اصیل را که همان تفسیر عقلانی، اخلاقی و ظلم ستیزانه است ارائه نمایند تا دنیا بداند این دین، دین مهربانی، برادری، اتحاد و در مقابل هرگونه تعصب، تندروی و خشونت است.

این پیام تاکید کرده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب و مسلمانان آزاده جهان، با محکوم کردن حوادث اخیر افغانستان، فلسطین و عراق و ابراز همدردی بویژه با خانواده محترم شهداء ، ملت و دولت افغانستان و فلسطین، از کشورهای مسلمان، جامعه جهانی، نهادهای بین المللی و عالمان دینی می خواهد تا ضمن محکومیت این جنایات، این ملت های بی پناه و مظلوم را در این شرایط سخت تنها نگذارند و اجازه ندهند نقشه شومی را که بدخواهان برای منطقه ترسیم نموده‌اند اجرا شود.

روز شنبه هفته جاری تروریست‌ها با یک خودرو بمب‌گذاری‌ شده مدرسه سیدالشهدای دشت برچی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار داد که در اثر آن ۶۳ تن کشته و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

در روزهای اخیر در پی تلاش رژیم جنایتکار اسرائیل برای پاکسازی برخی محلات اطراف قدس شریف از ساکنان فلسطینی و هجوم وحشیانه مزدوران رژیم جنایتکار اسرائیل به مسجد الاقصی و سرکوب معتکافان در این مسجد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردممظلوم فلسطین شد.

همچنین روز گذشته عده ای با تحریک برخی سفارت خانه های خارجی با به آتش کشیدن دیوارهای کنسولگری ایران در کربلای معلا در تلاش برای ایجاد اختلاف میان دو کشور دوست و برادر ایران و عراق برآمدند که این افراد با حضور به موقع نیروهای امنتی عراق از محل متواری و به هدف شوم خود دست نیافتند./

برچسب‌ها قم مسجدالاقصی دفتر تبلیغات اسلامی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مسجدالاقصی دفتر تبلیغات اسلامی قم مسجدالاقصی دفتر تبلیغات اسلامی فلسطین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

«تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین» با انتشار فیلمی لحظه پرتاب موشک‌های ۱۰۷ به سوی پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را به تصویر کشیدند.

در این فیلم مبارزان تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین با نمایش نوشته‌ای، به جمهوری اسلامی ایران و حمله تنبیهی کشورمان علیه سرزمین‌های اشغالی درود فرستادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با گلوله «یاسین» در شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در شرق دیرالبلح به شدت با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

کد خبر 6081363

دیگر خبرها

  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • رژیم خبیث صهیونیستی با یک تنبیه سنجیده مات و مبهوت شد
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود