Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@19:01:15 GMT

واکنش هاشمیان به مقصر بودنش در مرگ انصاریان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۶۴۱

دکتر هاشمیان بعد از درگذشت علی انصاریان با انتقاداتی مواجه شد. اول اینکه او به دوربین و فضای مجازی علاقه داشت و مدام در رسانه ها بود. دوم اینکه در مرگ انصاریان نقش داشت. هاشمیان اما به این موضوع واکنش نشان می دهد و می گوید: «از کسی حرف اول را علیه من زد شکایت کرده ام. بگذارید توضیح بدهم. آقای پروین به من زنگ زدند که کنار انصاریان باش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حتی عموی علی جان هم با من تماس گرفتند. پزشکی بود که کارهای علی را می کرد. من شرح حال او را گرفتم. بعد از بررسی سی تی اسکن متوجه شدم درگیری ریه او زیاد است. به هر حال اگر می دانستم قرار است بعد از درگذشت علی این اتفاق ها بیفتد اصلا نمی دانم باید این کار را می کردم یا نه؟»

او اضافه می کند: «من اصلا پزشک علی انصاریان نبودم. از من خواستند تا اضافه شوم به کادر درمان. بنده منتقد وزارت بهداشت هستم به این دلیل که از ما دفاع نکردند. اعلام شد پزشکان ونتیلاتور را از علی انصاریان کشیده اند و او به خاطر نداشتن اکسیژن از دنیا رفته. من از داماد خانواده انصاریان خواستم واقعیت را اعلام کند. این توطئه بسیار زشتی بود. علی انصاریان مرگ شریفی داشت. همه نزدیکان هم حضور داشتند و برای او دعا می خواندند. اگر بحث قصور باشد بله می توانند درباره مسایلی بررسی کنند. بررسی هم صورت گرفت و موردی در پرونده نبود.»

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرام مروتی گفت: طرح بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح جمعا ۷۲ ایستگاه موجود در سطح شهر نوسازی و بهسازی خواهد شد.

شهردار مراغه با اشاره به اینکه ایستگاه‌های اتوبوس شهری بعنوان یکی از مولفه‌های حمل و نقل عمومی در سال‌های اخیر، تقریبا از بین رفته بودند؛ اضافه کرد: این ایستگاه‌ها نه تنها نمی‌توانستند سرویس مناسب ارائه نمایند، بلکه موجب آلایندگی بصری در سطح شهر شده بودند و با اجرای این طرح مجددا زیبایی بصری و استحکام آنها تامین خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • شاید مقصر اصلی بعضی چیزها نام خانوادگی شما باشد!
  • بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه