Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،منصور علوانی شهردار خرمشهر گفت: در حال حاضر اعتبار لازم برای پرداخت حقوق کارگران در حساب شهرداری خرمشهر موجود است، اما حساب شهرداری با شکایت یک پیمانکار مسدود شده است.

او افزود: با پیگیری‌های مسئولین شهرستان و با رایزنی با استان مبلغی به حساب شهرداری از دیروز  واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خرمشهر با اشاره به مسدودیت‌های مکرر حساب شهرداری و ایجاد مشکلات در پرداخت حقوق کارگران گفت: از مسئولان استانی درخواست شده با تمهیداتی حساب شهرداری خرمشهر را از حالت انسداد خارج کنند و آن‌ها قول انجام این کار را به ما داده اند و پیش بینی می‌شود فردا بتوانیم بخشی از مطالبات کارگران خدمات شهری شهرداری خرمشهر را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگران شهرداری تجمع کارگران شهرداری شهرداری خرمشهر حساب شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود