Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع صهیونیستی از بروز مشکلات جدی در زندگی روزمره میلیون‌ها شهرک‌نشین در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین‌الیوم، به دنبال پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی امروز زندگی میلیونها شهرک‌نشین صهیونیست با مشکلات جدی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا فعالیت مدارس این رژیم به حالت تعلیق درآمده و میلیون‌ها شهرک‌نشین از ترس موشک‌های مقاومت در پناهگاه هستند. علاوه بر آن حرکت قطارها میان شهرک‌های عسقلان و بئر السبع و نیز ایستگاه‌های سدیروت و نتیفوت واوفاکیم متوقف شده است.

به گزارش منابع صهیونیستی ارتش این رژیم صبح امروز اقدام به استقرار باتری‌های توپخانه‌ای در نوار غزه کرده است.

شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که به دستور ستاد فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی فعالیت‌های آموزشی صهیونیست‌ها در مسافت چهل کیلومتری مرزهای نوار غزه به حالت تعلیق درآمده و این آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می شود.

وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیم میلیون دانش آموز اسرائیلی صبح امروز نتوانستند در کلاس درس حاضر شوند. همچنین مسابقات ورزشی که قرار بود امشب برگزار شود تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین: معادله جدیدی بر رژیم غاصب تحمیل می‌کنیم/ مصاحبه اختصاصییک رسانه اسرائیلی: ایران پشتیبان و حامی اصلی مقاومت در فلسطین استغافلگیری بزرگ فلسطینی‌ها برای اشغالگران/ دو گزینه پیشِ‌روی صهیونیست‌ها در قدس و پاسخ مرگبار مقاومت

همچنین به دنبال اقدامات اعتراض‌آمیزی که از شب گذشته در سر اراضی اشغالی صورت گرفت «امیر اوحانا» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و مقامات ارشد این رژیم تصمیم گرفتند 8 گردان از پلیس ذخیره مرزی را به منظور تقویت نیروهای پلیس رژیم اسرائیل و نیروهای گارد مرزی در سراسر فلسطین اشغالی به کار بگیرند.

مقاومت فلسطین امروز سه شنبه (21 ادریبهشت ماه) با شلیک دهها موشک دور جدید حملات موشکی خود به اراضی اشغالی را آغاز کرد.

رسانه‌ها گزارش دادند که مقاومت فلسطین در دور جدید حملات راکتی خود به اراضی اشغالی با 20 راکت شهر عسقلان در اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی، 26 اسرائیلی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

در همین راستا روزنامه اسرائیلی « یدیعوت أحرونوت» نوشت: موشک هایی که حماس به سمت قدس شلیک کرد، حقایق جدیدی را رقم زد که اسرائیل نمی تواند، آنها را تحمل کند و دارای پیامدهای آنی و فوری بر اتفاقات و حوادثی است که مناطق و محله های قدس و کرانه باختری و چه بسا مرزهای شمالی اسرائیل و افکار عمومی اعراب داخل با آن مواجه هستند و علامت‌‌های سوالی در قبال قدرت بازدارندگی نظامی اسرائیل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟