Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:41:24 GMT

ترکیه حملات صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۷۵۲

ترکیه حملات صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی کاملاً مسئول وضع موجود در فلسطین است. در این بیانیه تاکید می‌شود: ما حملات اسرائیل به غزه را که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان از جمله کودکان شد، محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه متذکر می‌شود: رژیم صهیونیستی باید درک کند که استفاده از زور مطلق در سرکوب خواسته‌های مردم فلسطین موفق نخواهد بود.

درگیری‌ها میان نیرو‌های اشغالگر قدس و مقاومت فلسطین از چند روز گذشته آغاز شده و کماکان ادامه دارد. این درگیری‌ها از یورش وحشیانه اشغالگران صهیونیست به نمازگزاران در مسجدالاقصی کلید خورد. اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد زمان تصمیم‌گیری‌های یکجانبه درباره مسجدالاقصی به پایان رسیده است.

تجاوزگری رژیم صهیونیستی تاکنون با محکومیت‌های بین المللی گسترده‌ای همراه بوده است. بنا به گزارش الجزیره، شمار شهیدان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۷ تن از جمله ۹ کودک رسیده و تاکنون دست کم ۱۱۵ تن زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی وزارت خارجه ترکیه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت حقوق بشر یمن در بیانیه شدیداللحنی بی‌تفاوتی جامعه بین‌المللی در مواجهه با جنایت مداوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که منجر به یک بحران انسانی وخیم با پاکسازی قومی، گرسنگی، آوارگی و تعداد تلفات سرسام‌آور شده است را محکوم کرد.
 
این بیانیه بر تلفات سنگین این درگیری، نزدیک به 200 هزار نفر، از جمله شهدا، مجروحان و مفقودین که اکثر آنها کودکان و زنان بی گناه هستند، تاکید کرد.
 
در این بیانیه همچنین علاوه به وضعیت اسف‌بار بیش از یک میلیون آواره و شرایط وخیم گروه‌های آسیب‌پذیر مانند زنان باردار و بیماران سرطانی به دلیل فقدان خدمات بهداشتی ضروری اشاره شده است.
 
رژیم صهیونیستی در مدت 200 روز بیش از 75 هزار تن مواد منفجره استفاده کرد که باعث تخریب گسترده منازل و زیرساخت‌های حیاتی شد و غزه را عملا غیرقابل سکونت کرد.
 
وزارت حقوق بشر یمن همچنین تشدید حملات عمدی رژیم صهیونیستی و تشدید قتل عام و جنایات آن در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را تحریکی آشکار علیه احساسات امت اسلامی خواند.
 
این بیانیه حمله عمدی رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و پرسنل پزشکی و همچنین حملات بی‌رویه آن به سازمان‌های بین‌المللی فعال در منطقه و همچنین همدستی برخی کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده در تداوم چرخه خشونت از طریق معاملات تسلیحاتی و حمایت سیاسی که مانع از تلاش‌ها برای آتش‌بس می‌شود را محکوم کرد.
 
این وزارتخانه از نقش برخی رژیم‌های عربی در تجاوزات صهیونیستی انتقاد کرد و خواستار همبستگی بیشتر جامعه جهانی با آرمان فلسطین شد. این سازمان از فعالان جهانی خواست به قدرت‌های غربی فشار بیاورند تا به حمایت خود از اشغالگران پایان داده و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کنند.
 
از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند