Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، شبکه دو سیما برنامه تلویزیونی «مسافر ماه» را برای پخش در عید سعید فطر در نظر گرفته است.

بنا بر این گزارش، برنامه «مسافر ماه» در 2 قسمت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به روی آنتن خواهد رفت. این جنگ شاد به تهیه کنندگی «احسان ارغوانی» روز چهارشنبه حوالی ساعت 23 و بعد از گفت ‌وگوی ویژه خبری پخش خواهد شد و روز پنجشنبه نیز از ساعت 17:30 به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اجرای این برنامه تلویزیونی به صورت مشترک برعهده پوریا پورسرخ و محسن آزادی خواهد بود و هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده مهمان برنامه خواهند بود. 

تیتراژ ابتدایی برنامه را مصطفی راغب خوانده و تیتراژ انتهایی نیز توسط فرشید ادهمی خوانده شده است. حجت اشرف زاده مهمان شب اول برنامه خواهد بود که به صورت زنده به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

در «مسافر ماه» هر مهمان با چالشی روبرو می‌شود که در موقعیت گرفتن یک تصمیم تأثیرگذار قرار می‌گیرد. این ویژه‌برنامه در کنار فضای شادی که به مناسبت عید فطر برای مخاطبان شبکه دو مهیا کرده اتفاقی معنوی را برای مهمانان برنامه رقم می‌زند که از درون انسان‌ها سرچشمه می‌گیرد و میزبان هنرمندان، ورزشکاران و افرادی که زندگی‌های ویژه‌ای داشته‌اند خواهد بود.

همچنین گلچینی از این برنامه در روز جمعه 24 اردیبهشت ساعت 19:25 به مدت 50 دقیقه پخش می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن آزادی احسان ارغوانی پوریا پورسرخ مسافر ماه عید سعید فطر مسافر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی انتن شبکه دو سیما می‌رود و به فیلم «پرویزخان» که این روز‌ها در اکران نوروزی سینما‌ها قرار دارد، می‌پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می‌گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دو‌سیما پخش می‌شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین