Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:36:32 GMT

زمان جدید کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۸۱۱

زمان جدید کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس برنامه زمان بندی که پیش از این اعلام شده بود آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ (سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) قرار بود در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار شود که به دلیل همه گیری بیماری کرونا در سراسر کشور به تعویق افتاد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان جدید آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد و بر اساس آن این آزمون در روزهای پنجشنبه ۳۱ تیرماه و جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ طی نوبت ھای صبح و عصر برگزار خواھد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند و ظرفیت اولیه در رشته‌های علوم پزشکی و در دو گروه عادی و شهریه پرداز حدود ۴ هزار نفر اعلام شده بود.

رشته ھای امتحانی ھر یک از نوبتھای صبح و عصر، به ھنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در برگه راھنما، اعلام خواھد شد.

تمام داوطلبان ھمانند سال گذشته داوطلب موظف به تکمیل فرم خود اظھاری بیماری کرونا (مندرج در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی) هستند. ھمانند سال گذشته افرادی که در زمان مقرر فرم خود اظھاری را تکمیل نکنند مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و شرکت در آزمون نخواھند بود.

فرصت مجدد جھت تغییر شھر محل آزمون از ۲۲ خرداد

با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون، به منظور کمک به داوطلبانی که خواھان تغییر محل آزمون هستند، فرصت مجدد جھت تغییر شھر محل آزمون در نظر گرفته شده است. لذا متقاضیان می توانند به مدت ۲ روز از تاریخ ۲۲ خرداد تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ فقط نسبت به تغییر شھر آزمون خود اقدام کنند.

متقاضیان سھمیه استعداد درخشان دقت کنند با توجه به تغییرات ایجاد شده در زمان برگزاری آزمون، ثبت نام استعداد درخشان در تاریخ ھای اعلام شده قبلی اجرا نخواھد شد.

لذا این متقاضیان، در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ به اطلاعیه ای که در رابطه با زمان ثبت نام این سھمیه، مراجعه به دانشگاه جھت تایید و معرفی دانشگاه به مرکز سنجش آموزش پزشکی، در سامانه مرکز سنجش قرار خواھد گرفت مراجعه کنند.

با توجه به تغییر بوجود آمده برخی از تغییرات زمان بندی به شرح جدول زیر اعلام شده است. ھرگونه تغییر در برنامه زیر، مراتب به صورت اطلاعیه فقط از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http:// sanjeshp.ir منتشر می شود. تمامی موارد از ساعت ١٨ عصر به بعد در سامانه قرار می گیرد.

موضوع تاریخ ویرایش حوزه آزمون ۲۲ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ اعلام زمان ثبت نام متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ۲۳ تیر ۱۴۰۰

تکمیل فرم خود اظھاری بیماری کرونا

ویرایش معدل

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون و برگه راھنمای آزمون

۲۳ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۰ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰

نوبت صبح و عصر پنجشنبه ۳۱ تیر و جمعه اول مرداد ۱۴۰۰

مھلت ارسال اعتراض به سؤالات آزمون فقط بصورت اینترنتی ۲ تا ۴ مرداد ۱۴۰۰

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است که زمانبندی اعلام شده بر اساس شرایط کنونی است و در صورت ھر گونه تغییر در ھر یک از مراحل، مراتب از طریق سایت این مرکز اعلام خواھد شد.

کد خبر 5209862

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه تهران آزمون کارشناسی ارشد آموزش پزشکی آموزش مهارتی سازمان سنجش آزمون جامع دکتری جذب هیات علمی روز قدس دانشگاه های ایران کارت ورود به جلسه آزمون مرکز سنجش آموزش پزشکی کارشناسی ارشد خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده ۲۲ خرداد اعلام شد خواھد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری آغاز شد و تا یکشنبه ۱۲ فروردین ادامه دارد.

او گفت: نوبت اول آزمون سراسری در اردیبهشت و نوبت دوم در تیر برگزار خواهد شد.

مشروح صحبت های معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در ویدیوی زیر قابل مشاهده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح
  • ۷۲ زندانی حافظ کل قرآن شدند