Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض‌زاده در مراسم بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: اصلاح شبکه توزیع برق در ۲۳ روستا شامل روستاهای سنجرانی شهرستان هیرمند، کورینگ چاهان نیکشهر، ملوک‌بازار شهر پلان، الگداری اشرف دشتیاری، آلنجان‌بالا میرجاوه، کوران مهرستان، ناصرآباد کنارک، حمیری قصرقند، مسکوتان فنوج، شندان سیب و سوران، نظرآباد سرباز، غفورآباد سراوان، حسنخون زهک، لارپایین زاهدان ناحیه یک، خواجه‌مسک زاهدان ناحیه ۲، کرمی زابل(هامون)، کهنک‌لدی دلگان، حاجی آباد تفتان، امامی خاش، عثمان‌آباد چابهار، شمس‌آباد بمپور، کوهیگان‌سری ایرانشهر و روستای شیشه پشت شهر اسپکه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعویض ۲۸۷ اصله تیر برق، احداث حدود ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در جهت بهینه سازی و رفع افت ولتاژ، احداث بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه در جهت جابه جایی تیرهای واقع در حریم و معابر روستایی و رفع فرسودگی، نصب چهار دستگاه ترانس ۱۰۰ کاوا و ۲ دستگاه ترانس ۲۰۰ کاوا، نصب ۳۴۸ شعله چراغ روشنایی و جابه جایی بدون تعویض ۱۰۰ اصله تیر از جمله اقدامات انجام شده در این تعداد روستا است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۶ هزار مشترک برق روستایی از نعمت برق مطمئن و پایدار برخوردار شدند.  

عوض‌زاده بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای اصلاح این تعداد شبکه برق روستایی حدود ۱۰ میلیارد تومان  است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مراسم ارائه گزارش «اولین‌های برقی» با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه توانیر نسبت به رفع فرسودگی شبکه و اتصالات تاکید داشتند گفت: طول عمر بالای شبکه و عدم اجرای کامل طرح‌های روستایی از سوی متولیان امر سبب قرارگیری شبکه برق در برخی از معابر روستاها شده و مشکلاتی را برای روستاییان ایجاد کرده است، لذا صنعت برق در راستای حمایت و آسودگی خاطر روستاییان برنامه بهسازی و تقویت شبکه برق روستاها را در دستور کار خود قرارداده است.

عوض‌زاده با بیان اینکه برنامه توسعه و بهسازی شبکه برق ۱۰‌هزار روستای کشور تدوین و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید گفت: سهم  روستاهای سیستان و بلوچستان از این تعداد، توسعه و بهسازی شبکه ۶۶۰ روستا است.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توسعه ایران زاهدان شركت‌ توزيع نيروی برق سیستان و بلوچستان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه ایران زاهدان سیستان و بلوچستان توسعه ایران زاهدان شركت توزيع نيروی برق سیستان و بلوچستان شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور سیستان و بلوچستان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد

به گزارش قدس خراسان، حسن علی حسینی اظهار کرد: نشت گاز موجب انفجار و حریق و تخریب منزل مسکونی در روستای نجم آباد شد.

رییس شورای اسلامی روستای «نجم‌آباد» گناباد ادامه داد: به دلیل آنکه در زمان وقوع انفجار شخصی در منزل حضور نداشت، این حادثه مصدوم و یا خسارت جانی به دنبال نداشت و تنها موجب تخریب آن شد.

وی بیان کرد: شدت این انفجار به اندازه‌ای بود که شیشه‌های واحدهای مسکونی تا فاصله یکصد متر اطراف این منزل شکست.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • تصفیه‌خانه آب آشامیدنی به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد
  • بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر بلوار شریعتی خرم آباد