Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس راهور ناجا با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، از مردم خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، پلیس راهور ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به آگاهی کلیه هموطنان عزیز می‌رساند؛

پلیس راهور ناجا با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفرها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، از کلیه هموطنان عزیز درخواست دارد ضمن رعایت و پرهیز از سفرهای غیرضروری با توجه به اطلاع‌رسانی‌های چند روز گذشته، کما فی السابق نسبت به رعایت دقیق مصوبات و دستورالعمل‌های صادره و همکاری تنگاتنگ با پلیس راهور در سراسر کشور اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است پلیس راهور در اجرای مأموریت‌های ذاتی نسبت به کنترل و اعمال قانون در خصوص سفرها و ترددهای غیرمجاز بین شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و بین استان‌ها اقدام خواهد نمود.

شایان ذکر است خروج پلاکهای بومی و ورود پلاکهای غیربومی از/به شهرهای دارای وضعیت‌های فوق و استان‌ها ممنوع بوده و مشمول اعمال قانون خواهند شد.

ضمناً ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از این دستورالعمل مستثنی می‌باشند.

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان اطلاعیه پلیس عید فطر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و هشتم رمضان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان در شب‌های قدر را تشریح کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: در شب‌های قدر جهت بهره‌مندی از فیوضات این شب‌ها، پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان به منظور نظم ‌بخشی به آمد و شد و کاهش حجم ترافیک با به‌کارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیکی معابر در صورت لزوم در اطراف مساجد و حسینیه‌ها مکان‌های برگزاری مراسمات شب‌های قدر اقدام به ایجاد تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مقطعی خواهد کرد.

وی افزود: عوامل پلیس راهور از ساعات شروع تا پایان مراسمات شب‌های قدر در سطح معابر مستقر بوده پوشش‌های ترافیکی جهت تسهیل و عبور و مرور شهروندان در صورت ضرورت محدودیت‌های لازم را به اجرا خواهند گذاشت.

 رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رانندگان جهت جلوگیری از انسداد معابر و نظم‌‌بخشی به پارک خودروها در حاشیه معابر و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف‌هایی نظیر دوبله ، در حریم تقاطع‌ها پارک در محل‌های ممنوع که باعث کندی حرکت می‌شود، خودداری کنند.

بزی تسریع کرد: با توجه به تردد عابران پیاده با پوشش‌های تیره رنگ و دید محدود حین تردد در سطح معابر رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی و با توجه کافی به جلو حرکت کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در ساعات غروب و نزدیک شدن به اذان مغرب و در پی آن صرف افطار، همچنین مراسمات شب‌های قدر، رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و سفرهای درون شهری خود را طوری برنامه‌ریزی کنند که مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند؛ و نهایت همکاری را با پلیس مستقر در معابر داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • لزوم فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش وقایع ناگوار ترافیکی
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • کاهش ۳۷ درصدی جرایم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال جدید