Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:03:40 GMT

حماس: از معادله بمباران مقابل بمباران عقب نمی‌نشینیم

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۸۵۷

حماس: از معادله بمباران مقابل بمباران عقب نمی‌نشینیم

جنبش حماس تاکید کرد که به مقاومت مسلحانه خود در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه می‌دهد و این رژیم باید در محاسبات خود تجدید نظر کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری شهاب، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس امروز سه شنبه در واکنش به جنایت اشغالگران علیه کودکان و زنان در نوار غزه تاکید کرد که ما از معادله «بمباران در برابر بمباران» با همه قدرت علیه دشمن اشغالگر عقب نشینی نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوزی برهوم در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که هدف قرار دادن عامدانه خانه‌ها و کودکان و زنان غزه و قتل عام آنها میزان جنایت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که بعد از ناکامی در شکست اراده و عزم مقاومت که در نهایت مسئولیت‌پذیری به وظیفه ملی خود در دفاع از ملت و منافع سرزمینش می‌پردازد، جنگ را به سمت کودکان و خانه‌های غزه کشانده است.

حماس و جهاد اسلامی: اقدامات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی «جنایت» استجهاد اسلامی: نبرد ما با اشغالگران نبردی طولانی است/ حماس: صهیونیست‌ها روی آرامش را نخواهند دیدخبرنگار نظامی صهیونیست: تظاهرات در قدس با تظاهرات‌های گذشته متفاوت است/حماس توان اجرای عملیات‌ در اسرائیل را دارد

سخنگوی حماس در ادامه استواری و ایستادگی فرزندان ملت فلسطین در همه میادین و مواضع و خطوط درگیری با دشمن اشغالگر صهیونیستی را ستود.

وی همچنین از گروه‌های شجاع مقاومت فلسطین و در صدر آنها گردان‌های القسام که با همه توان مسئولیت‌ محافظت از مردم فلسطین را بر عهده گرفته و پاسخی قاطع به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه اهالی قدس و نمازگزاران مسجد الاقصی ونیز کشتار بی رحمانه کودکان در نوار غزه داد، قدردانی کرد.

برهوم در پایان سخنان خود گفت، مقاومت همچنان حامی و محافظ مردم فلسطین خواهد بود و با همه توان به مقابله با تجاوزات ادامه می‌دهد و دشمن صهیونیستی باید این معادله را به خوبی درک کرده و در محاسبات خود تجدید نظر کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعطاف بالای حماس در مذاکرات برای آتش بس در غزه + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه به روزنامه سعودی «الشرق» گفت: به ما گفته شد که اگر در کلیدهای قرارداد مبادله انعطاف نشان دهید، رژیم اشغالگر اسرائیل آماده است تا انعطاف پذیری مثبت بالایی در خواسته‌های شما داشته باشد که منجر به توافق شود.

وی افزود: در اینجا به این وعده و این خواسته پاسخ دادیم، بنابراین درخواست برای آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی به ازای هر سرباز مرد یا زن اسرائیلی را به ۵۰ اسیر کاهش دادیم.

الحیه تصریح کرد: ما بر ضرورت آتش‌بس تاکید کردیم، اما برنامه فعلی شامل آن نمی‌شود. در توافق پیشنهادی درباره آتش‌بس صحبت شده اما درباره خروج نظامیان اشغالگر از غزه کوچکترین اشاره‌ای وجود ندارد.

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش‌بس غزه بر برقراری آتش‌بس دائم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از این باریکه تاکید کرده است.

این عضو حماس همچنین شایعات درباره درخواست این جنبش برای خروج از قطر را تکذیب کرد و گفت به نفع همه است که حماس در جایگاه خود بماند.

کد خبر 847015 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • انعطاف بالای حماس در مذاکرات برای آتش بس در غزه + جزئیات
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه