Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:06:25 GMT

بیانیه عجیب حریف آسیایی تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۸۵۸

بیانیه عجیب حریف آسیایی تراکتور

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که النصر و الهلال دو نماینده عربستان در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف نمایندگان ایران بروند و از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی این مرحله را از قبل مشخص کرده بود، بحث حضور نمایندگان ایران و عربستان در خاک طرف مقابل، باعث گمانه زنی های متعددی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری دیدارهای استقلال با الهلال و همچنین النصر با تراکتور در زمین بی طرف و یا در زمین تیمی که به عنوان صدرنشین صعود کرده، همچنان بحث داغ مسائل فوتبال منطقه است. چند هفته پیش مدیریت النصر اعلام کرده بود که تنها در ریاض به مصاف تراکتور می رود و بامداد امروز نیز مدیر این باشگاه صحبت هایش را تکرار و اعلام کرد بر سر مواضع قبلی خود ایستاده است.

مسلی آل معمر که به تازگی ریاست باشگاه النصر را برعهده گرفته است، در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد اینکه الهلال به تهران می رود یا نه به ما مربوط نیست. او گفت: باشگاه النصر همچنان بر سر مواضع قبلی خود ایستاده است. بازی در ورزشگاه مرسول پارک ریاض و میزبانی از تراکتور حق این باشگاه است.

وی درخصوص اینکه اگر میزبانی بازی آنها با تراکتور به ریاض داده شود، آنگاه الهلال نیز برای دیدار با استقلال باید راهی تهران شود، گفت: من مسئول اینکه الهلال در کجا بازی می کند، نیستم. بازی در استادیوم مرسول پارک مقابل تراکتور، حق طبیعی النصر است و ما از حقمان دفاع می کنیم.

مواضع سفت و سخت النصر مبنی بر میزبانی این تیم از تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی، به بحرانی عجیب برای دو رقیب سنتی فوتبال عربستان تبدیل شده است. الهلالی ها معتقدند بازی ها همچنان باید در زمین بی طرف برگزار شود ولی هواداران النصر بر میزبانی خود از تراکتور پافشاری می کنند. باید دید در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی درخصوص مکان برگزاری بازی های نمایندگان ایران و عربستان خواهد گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: النصر تراکتور النصر تراکتور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و نتیجه یک - صفر را نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه گذاشت و باعث خشم هواداران این تیم شد.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏