Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین گفت: جمهوری اسلامی اسلامی با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام نور نیوز، حسن امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتقاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین از جمله در قدس، مسجدالاقصی و غزه را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در تماس‌های تلفنی با روسای دفاتر حماس و جهاد اسلامی در ایران گفت: جمهوری اسلامی اسلامی با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند.

 

بیشتر بخوانید: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل: اجازه نمی دهیم حامیان داعش با جنگ تروریسم اقتصادی به منطقه آسیب رسانند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: امیرعبداللهیان فلسطین انتفاضه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرعبداللهیان فلسطین انتفاضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی آقای «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، از حمایت‌های مردم و مجاهدان یمنی از مردم مظلوم و مقتدر غزه، تجلیل کرد‌.

رئیس جمهور گفت: این حمایت‌ها در کنار کارهای تحسین برانگیز، مانند راهپیمایی‌های با شکوه، اعلام مواضع روشن و قاطع در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین تلاش برای قطع شریان‌های اقتصادی رژیم جنایتکار صهیونیستی، از خاطر ملت‌های آزاده جهان فراموش نمی‌شود و مایه مباهات امت اسلامی است.

آقای رئیسی با توجه به رفتار مزوّرانه و ریاکارانه کشور‌های غربی درباره جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا و حامیان غربی این رژیم را بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان امروز برشمرد و تصریح کرد: سکوت و بی‌عملی این کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال بیش از شش ماه جنایات هولناک و نسل‌کشی در غزه، رژیم صهیونیستی را به جنایات بیشتر و افزایش تنش در منطقه، ترغیب کرده است.   رئیس جمهور، همچنین با توجه به ابتکارات دلاورانه یمنی‌ها برای توقف این نسل‌کشی، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن در کنار ملت فلسطین، قطعاً در بازدارندگی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، مؤثر است و معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه، رقم می‌زند.   آقای رئیسی، همچنین توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و یمن را به نفع دو ملت و جهان اسلام دانست.   رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در این گفتگوی تلفنی، عملیات غرورآفرین و افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه را تبریک گفت.    آقای «مهدی المشاط» اظهار داشت: این کار شجاعانه در تنبیه و مجازات دشمنی که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی، پایبند نیست و زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد، تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی و برگرفته از آموخته‌های حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بود.   رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه عملیات غرورانگیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، به امت اسلامی شرف و آبروی دوباره بخشید، تأکید کرد که جبهه مقاومت، یک جبهه واحد بوده و همواره به مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت و پشتیبانی از ایران، پایبند است.   آقای «مهدی المشاط» همچنین بر علاقه‌مندی یمن برای گسترش و تقویت روابط با ایران در حوزه‌های مختلف، تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • امیرعبداللهیان: ریشه اصلی تنش در منطقه رژیم اسرائیل است
  • کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود
  • ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم غزه رقم خواهد زد
  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه