Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده عبدالوهاب شهیدی ـ خواننده فقید موسیقی ایرانی ـ با انتشار بیانیه‌ای از مردم درخواست کردند که در مراسم خاکسپاری این هنرمند شرکت نکنند و این مراسم را از طریق رسانه‌ها دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالوهاب شهیدی ـ هنرمند پیشکسوت موسیقی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود، صبح روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) در سن ۹۹ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن بیانیه‌ ای که خانواده این هنرمند در اختیار رسانه ها قرار داده اند، آمده است:

«ملت عزیز و قدر شناس ایران

ضمن عرض تسلیت، اینجانب شاهرخ شهیدی فرزند ارشد استاد عبدالوهاب شهیدی، بزرگ مرد بی ریا و مردم دوست این سرزمین، از شما عزیزان که به مانند ما عزادار هستید، عاجزانه تقاضا داریم به دلیل شرایط بد کرونا و مخصوصا روزهای سختی که در پیش رو داریم، در مراسم خاکسپاری پیکر پدر؛ یا به نوعی پدر موسیقی فاخر ایران، شرکت نفرمایید. چرا که سلامت خانواده‌های شما از تعداد نفرات شرکت کننده این مراسم برای ما اهمیت بیشتری دارد.

خبرگزاری‌ها و کانال‌هایی وابسته به هنر موسیقی درصدد هستند پخش زنده مراسم استاد عبدالوهاب شهیدی را پوشش دهند.

به رسم ادب دست یکایک شما دوستداران را بوسیده و سلامت شما و تمام‌ مردم ایران را از پروردگار تعالی خواستارم.

با تقدیم احترامات؛ خاک پای مردم قدرشناس و هنردوست این سرزمین، شاهرخ شهیدی ـ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰»

لینک کوتاه: asriran.com/003HsJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عبدالوهاب شهیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان

یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که دولت برای حمایت از جوانی جمعیت مطرح کرده، اهدای زمین رایگان به خانواده‌هایی است که بیش از سه فرزند دارند، اما شهروند خبرنگار ما که یکی از متقاضیان این طرح در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار بود از تحویل زمین‌ها به صورت قرعه کشی خبر داد و این موضوع موجب گشته تا به تعدادی از متقاضیان که مشمول این طرح هستند تحویل داده نشوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام، ۸ فروردین ۱۴۰۱ فرزند سوم بنده متولد شد و از همان موقع در طرح اهدای زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند ثبت نام کردم. بنده ساکن تهران هستم، اما در ایوانکی ثبت نام را انجام دادم. حدود ۲۰۰ قطعه زمین در ایوانکی وجود داشت که به خانواده‌های ۳ فرزند تحویل داده شد، اما به بنده هیچ زمینی تحویل داده نشد بنده این موضوع را پیگیری کردم و گفتند قرعه کشی انجام دادند و طبق قرعه کشی زمین‌ها را تحویل دادند. 
بنده جزء اولین ثبت نام‌ها بودم و از طرف دیگر این طرح قرعه کشی ندارد و بدون قرعه کشی باید به متقاضیان زمین را تحویل دهند. خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید. بعد از دوسال انتظار نتیجه‌ای نگرفتیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت