Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در این نشست که در تهران برگزار شد با اشاره به پیشرفت 90 درصدی فاز نخست مترو قم اظهار کرد: تخصیص کامل و صد در صدی اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز این پروژه بسیار مهم و خواست و مطالبه جدی استان است.

وی با بیان اینکه با تخصیص و جذب اعتبارات مورد نیاز، خط یک مترو قم تا پایان دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید گفت: امیدواریم که با مساعدت و همکاری سازمان برنامه و بودجه، و شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، این پروژه مهم، استراتژیک و حیاتی برای شهر قم در موعد مقرر افتتاح و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با قدردانی از حمایت‌های دولت و سازمان برنامه و بودجه، تأمین اعتبار برای اجرای خط انتقال آب به شهرک‌های صنعتی استان و هزینه ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی و استقرار ادارات در شهرهای جدید التأسیس و همچنین عملیاتی شدن وعده‌های سفر معاون رئیس جمهور را از دیگر موضوعات مورد درخواست استان در این نشست برشمرد .

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این جلسه با اشاره به اعتبارات پیش بینی شده برای استان قم در سال 1400 بر لزوم تسریع در پیگیری برای تحقق تخصیص های مورد درخواست استان در حوزه های عمرانی تاکید کرد .

نوبخت همچنین با اشاره به تصویب ایجاد شهرستان های جدید کهک و جعفر آباد در استان قم تلاش می کنیم تا منابع مورد نیاز برای تاسیس و استقرار فرمانداری‌ها ، بخشداری‌های جدید و ادارات تابعه تامین کنیم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم نوبخت رئیس جمهور اعتبارات مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، باقر باقرزاده اظهار کرد: حدود هفت ماه است که عملیات احداث پل معلق شیشه‌ای منحصر به فرد دربند سرعین با همت و تلاش سرمایه‌گذار این طرح شروع شده و در سخت‌ترین شرایط فصل زمستان شاهد ادامه اجرای این طرح و آماده‌سازی برای فصل گردشگری امسال بودیم.
وی افزود: این مجموعه با تجربه‌ای که در مشگین‌شهر و هیر به دست آورده، پل سه طبقه‌ای شیشه‌ای را در حال نصب دارد تا اواسط خردادماه فاز اول این طرح به بهره‌برداری برسد.
فرماندار شهرستان سرعین گفت: از روز اول و با صدور مجوز قانونی حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌گذار این طرح انجام شده و تلاش بر این است با همراهی تیم رسانه‌ای، تبلیغات گسترده‌ای را در باب پل معلق سرعین داشته باشیم تا گردشگران ورودی به شهر سرعین از این پل بازدید کرده و ماندگاری مسافران بیش از گذشته باشد.
باقرزاده افزود: با تأمین اعتبار مورد نیاز و خرید تجهیزات عملیات برق‌رسانی به این طرح شروع شده و در ۲ هفته آینده شاهد تکمیل روند نیرورسانی به این طرح عظیم با همکاری شرکت توزیع برق و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهیم بود.
وی گفت: با هماهنگی شرکت گاز و پرداخت هزینه از سوی سرمایه‌گذار قرار است عملیات گازرسانی به این مجموعه نیز انجام شده و ما تأمین انرژی مورد نیاز برای طرح‌های گردشگری را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود