Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@07:18:27 GMT

سقوط ۵ درصدی بیت کوین

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۰۷۸

سقوط ۵ درصدی بیت کوین

قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی بیش از ۵ درصد سقوط کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی بیت کوین بیش از ۵ درصد سقوط کرد و با قیمت حدود ۵۵ هزار و ۳۰۰ دلار در حال معامله است.

قیمت کنونی نسبت به ۷ روز پیش هم ۳ دهم درصد پایین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب سقوط امروز قیمت بیت کوین، ارزش بازار آن به ۱۰۳۹ میلیارد دلار کاهش یافته است.

در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۳۱۹ هزار توکن بیت کوین در بازار جهانی جابه جا شده که ارزش این معاملات ۷۳ میلیارد دلار بوده است. تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار جهانی نیز هم اکنون به ۱۸ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۷۰۰ عدد رسیده است.

اتریوم هم امروز در معاملات امروز ۵.۳ درصد ریخت و به زیر ۴ هزار دلار بازگشت. هر توکن از این ارز مجازی در حال حاضر حدود ۳۹۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

باینانس کوین هم که هم اکنون سومین ارز بازار از نظر کل ارزش به شمار می‌رود، در معاملات امروز ۳.۷ درصد ریخت و ۶۵۰ دلار در هر توکن معامله شد.

داج کوین هم که یکی از پرسروصداترین ارز‌های مجازی است امروز ۴.۴ درصد کاهش قیمت داشت و حدود ۵۰ سنت در حال خرید و فروش شدن است. داج کوین در معاملات روز پنجشنبه رقم ۷۳ دلار را دیده بود که نسبت به آن حدود یک سوم ارزش خود را از دست داده است.

به طور کلی در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارز‌های مجازی ۲.۳۶ درصد پایین آمد و به ۲۴۲۴ میلیارد د لار رسید.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۰ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش ارز مجازی شده است. هم اکنون ۹۶۸۱ نوع ارز مجازی در جهان در حال معامله است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سقوط بیت کوین سقوط ارزهای مجازی بازار جهانی معاملات امروز ارز های مجازی بازار جهانی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱

بازار جهانی نفت با کاهش درگیری‌ها در خاورمیانه به ثبات نسبی دست یافت. شاخص نفت برنت انگیس و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ترتیب ۸۷.۱۱ و ۸۱.۹۹ دلار در هر بشکه، رسیدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تشدید تنش‌های منطقه‌ای بازار نفت را دچار نوساناتی کرده بود اما از روز گذشته با بازگشایی بازار‌های جهانی، بار دیگر قیمت نفت به ثبات نسبی دست یافت.

شاخص برنت انگلیس با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۸۷.۱۱ دلار رسید. شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با ۰.۰۹ درصد افزایش، به قیمت ۸۱.۹۹ دلار مبادله شد.

در جدیدترین بروزرسانی قیمت نفت خاورمیانه، نفت سنگین ایران با ۰.۷۰ درصد کاهش، به ۸۲.۵۷ دلار در هر بشکه رسید. نفت سنگین عربستان نیز با سقوط ۲.۰۱ درصدی با قیمت ۸۶.۳۳ دلار مبادله شد. بهای نفت سبک عربستان روز گذشته با ۲.۰۱ درصد کاهش، به ۸۷.۹۳ دلار در هر بشکه رسید.

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار