Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@10:27:34 GMT

اعتراضی از پرسپولیس برای واکسیناسیون به ما اعلام نشد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۱۲۴

اعتراضی از پرسپولیس برای واکسیناسیون به ما اعلام نشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از روز گذشته آغاز شد. تعدادی از نفرات تیم ملی از جمله چند بازیکن استقلال و پرسپولیس به علاوه کاوه رضایی و علی قلی زاده دو لژیونر در لیست روز نخست واکسیناسیون حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست دوز دوم واکسن ملی پوشان با توجه به زمان باقیمانده تا شروع مسابقات چه زمانی تزریق می‌شود. از سوی دیگر خبرهایی از اعتراض باشگاه پرسپولیس به فدراسیون بابت زمان تزریق واکسن و درخواست برای موکول کردن آن بعد از دربی هم منتشر شد اما در نهایت پرسپولیسی‌ها هم روز گذشته با حضور در کمپ تیم‌های ملی دوز اول واکسن را دریافت کردند.

علیرضا شهاب عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ما، درباره دور اول واکسیناسیون ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت. کاری که باید انجام می‌دادیم، انجام شد و امیدوارم سلامتی باشد.

شهاب در خصوص زمان تزریق دوز دوم واکسن و اینکه ممکن است این موضوع با اعزام تیم ملی به بحرین همزمان شود، تاکید کرد: برای تزریق دوز دوم، حداقل ۲۱ روز زمان باید از دوز نخست گذشته باشد. بنابراین دوز دوم طبق شرایط تقویم زده خواهد شد. باید دید آیا بازیکنان در دسترس هستند یا خیر. ممکن است حتی ممکن است دوز دوم بعد از بازگشت از بحرین به بعضی از نفرات تیم ملی تزریق شود. این بستگی به هماهنگی‌های تقویمی دارد.

«چند نفر از ملی پوشان ایران در کشورهای خارجی واکسن کرونا زده‌اند و آیا این بازیکنان بازهم واکسینه می‌شوند؟» عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: لژیونرهای ما در قطر واکسن دریافت کرده‌اند به علاوه مرتضی پورعلی گنجی که در چین بازی می‌کند. این بازیکنان اگر در لیست تیم ملی باشند دیگر نیازی به واکسینه شدن ندارند.

شهاب همچنین درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تزریق واکسن بعد از دربی و اعتراض این باشگاه به زمان واکسیناسیون تاکید کرد: چیزی در این مورد به ما اعلام نکرده‌اند.

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در پایان با بیان اینکه نمی‌تواند نام واکسن تزریق شده به اعضای تیم ملی را بگوید، اظهار کرد: خوشبختانه تمام واکسن‌ها اثرات خوبی دارد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

هومن جعفری کد خبر: 1095407 برچسب‌ها علیرضا شهاب واکسن کرونا تیم ملی فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا شهاب واکسن کرونا تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال دوز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سامانه بلیت فروشی تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ آغاز شده است.
هواداران دارنده باساکارت می‌توانند بلیت مسابقه را با ۴۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت کنند.
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران