Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از فدراسیون فوتبال، ابراهیم مهرابی افشار، ولی صفار‌ها، فیروز مبینی، ولی الله رضایی داوران دیدار گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز هستند و عبدالکریم سیستانی هم بر عملکرد داوران این دیدار نظارت می‌کند.

تیم فوتسال گیتی پسند در هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان مقاومت شهرداری البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان وحید شمسایی بعد از پیروزی روحیه بخش در هفته قبل مقابل سن ایچ ساوه در حالی به مصاف مقاومت خواهد رفت که نماینده البرز در دیدار رفت در حالی که گیتی پسند تا دقایق پایانی پیروز میدان بود کار را به تساوی ۲ بر ۲ کشاند تا همان ۲ امتیاز معادلات نماینده اصفهان را برای قهرمانی بر هم بزند.

سروش احمد نیا، وحید شفیعی، قدرت بهادری، بهروز جعفری، میثم برمشوری و حمید احمدی محرومان و مصدومان گیتی پسند در این دیدار هستند.

گیتی پسند تنها در صورت برد مقابل مقاومت و شکست یا تساوی مس در دیدار همزمان می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گیتی پسند اصفهان مقاومت البرز لیگ برتر باشگاه های کشور گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود