Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی ها نشان می دهد همزمان با بازگشایی مجدد اصناف و آغاز به کار واحدهای صنفی طلافروشی، حضور خریداران در این بازار افزایش یافته و این مساله بر قیمت سکه و طلا و همچنین حباب سکه تاثیرگذار شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تغییرات قیمت انواع سکه و دلار نیز با تایید این مساله اظهار کرد: امروز به دلیل بالا رفتن تقاضا برای خرید سکه و طلا و همچنین افزایش نرخ ارز، شاهد بالا رفتن قیمت طلا و سکه در بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کشتی آرای افزود: در بازار جهانی شاهد کاهش نرخ انس هستیم به طوری که قیمت جهانی طلا بین ۱۸۳۶ تا ۱۸۳۸ دلار در نوسان بوده است.

وی تصریح کرد: افزایش نرخ ارز نیز همسو با بالارفتن تقاضای خرید سبب نوسان قیمت ها در بازار فلزات گرانبها شده است.

هم اکنون در بازار، قیمت سکه امامی ۱۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان، قیمت سکه بهارآزادی ۹ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۹۰۰ تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می شود.

همچنین هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۹۳ هزار و ۹۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود.

حباب سکه امامی برابر با ۲۷۵ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی معادل ۷۴ هزار تومان، حباب نیم سکه ۷۳۷ هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم ۹۵۰ هزار تومان است.

به گفته فعالان این بازار، خریداران بیشتر به دنبال خرید ربع سکه هستند و سکه های تمام به دلیل قیمت بالا به میزان کمتری فروخته می شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طلا طلا و سکه ارز هزار تومان حباب سکه قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه

سکه بازان در معاملات نقدی دیروز شاهد نوسان صعودی قیمت سکه امامی بودند. معامله گران از لیدر شدن اونس طلا در بازار سکه گفتند. امروز کف و سقف قیمت سکه چقدر پیش‌بینی شده است؟

به گزارش اقتصادنیوز، نگاهی به بازار سکه تهران در معاملات نقدی دیروز (سه شنبه ۲۸ فروردین ماه) حکایت از نوسان صعودی قیمت سکه امامی دارد.

قیمت سکه با گپ مثبت بیش از ۸۰۰ هزار تومانی آغاز به کار کرد و بر روی ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفت، اما در همان ساعات اولیه تا حدودی کاهشی شد و در واپسین ساعات معاملات با ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شد. حباب سکه هم در روز سه‌شنبه به هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلای آبشده هم که روز گذشته کانال ۱۶ میلیون را از دست داده بود در معاملات پشت خطی با یک نوسان تا میانه‌های کانال ۱۶ میلیون بالا رفت.

البته قیمت طلای جهانی روز گذشته نوسان قابل ملاحظه را ثبت کرد و با رشد ۲۳ دلاری به سطح ۲۳۸۱ دلار رسیده بود. بر همین اساس عده‌ای از معامله گران معتقد بودند که اونس طلا لیدر بازار سکه شده بود.

نوسان رفت و برگشتی سکه امامی در شرایطی است که به نظر می‌رسد بازار در حال فاصله گرفتن از روز‌های هیجانی خود (به شرط عدم انتشار سیگنال منفی جدید) است. البته برخی از فعالان بازار معتقدند با انتشار نخستین اخبار منفی شرایط بازار مجددا هیجانی خواهد شد.

در شرایط کنونی برخی‌ها باور دارند که کف قیمت سکه در محدوده ۴۰ میلیون تومان است و سقف در مرز ۴۶ میلیون تومان قرار دارد که در هفته گذشته با تشدید تنش‌های خاورمیانه سکه یکبار به نزدیک آن رسیده است.

تحلیلگران اقتصادی می‌گویند در شرایط کنونی جناح افزایشی بازار دو مرز ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پس از آن ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. اما اگر کاهشی‌ها قدرت را به دست بگیرند احتمال عقب نشینی سکه بازان از کانال ۴۳ میلیون تومان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد