Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حادثه تروریستی کشتار وحشیانه دانش آموزان افغانی مدرسه سیدالشهدای کابل را محکوم کردند.  خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، سید محسن دهنوی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۱۱ نفر از نمایندگان مجلس را به شرح زیر قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جنایت وحشیانه ایادی آمریکا که منجر به شهادت ۸۵ دانش آموز بی گناه و ۱۷۰ زخمی در مدرسه سیدالشهدا در کابل شد نشان از شکست سیاست‌های آمریکا در ۲۰ سال حضور ننگین در افغانستان می‌باشد.

آمریکا، داعش و دیگر دولت‌ها و گروه‌های تروریستی باید بدانند که ملت شجاع و رشید افغانستان که با دست خالی ارتش سرخ شوروی سابق را از کشورشان خارج کردند و تاریخ ساز شدند، آمریکا و ایادی مزدور آن‌ها را نیز به این سرنوشت دچار خواهند کرد.

مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک از مجامع بین المللی می‌خواهد عاملان این جنایت تروریستی را شناسایی و مجازات نموده و اجازه دهند ملت شجاع، فهیم و آگاه افغانستان سرنوشت خود را به دور از هرگونه مداخله خارجی که نقض صریح حاکمیت ملی افغانستان و منشور ملل متحد است تعیین نمایند.    بیشتر بخوانید: تحقیق و تفحص از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تصویب شد   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس افغانستان ترور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس افغانستان ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مهاجرین افغانستانی از عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم

مراسم حمایت از پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی و کودک کش در هیئت رزمندگان و شهدای فاطمیون شهرستان ورامین برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم از شکست هیمنه پوشالی استکبار و اسرائیل گفتند و پاسخ موشکی سپاه جمهوری اسلامی ایران را حق مسلم و مشروع دانستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دفاع مشروع ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • حمایت مهاجرین افغانستانی از عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • حمایت شورای علمای افغانستان از عملیات وعده صادق
  • قدرت نظامی ایران، پوشالی بودن رژیم صهیونسیتی را اثبات کرد
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی