Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی گفت که مجامع بین‌المللی موظف به ورود فوری به مسئله فلسطین هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در پیامی اظهار داشت: تحولات امنیتی پرمخاطره‌ای که بیت المقدس، غزه و بسیاری از دیگر شهرهای فلسطینی شاهدند، اقدام فراگیر جهانی در حمایت از مظلومیت ملت صبور فلسطین و متوقف کردن طرح گرفتن زمین‌های آباء و اجدادی‌شان از آنها و تعرض به کرامت آنها را ضروری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مجامع بین‌المللی تاکید کرد: سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل و نهادهای حقوقی و انسانی جهان موظف به موضع‌گیری قاطع و دخالت فوری برای پایان دادن به وضعیت بحرانی و بازگرداندن وضع به مسیر صحیح هستند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن دعا برای پیروزی مردم فلسطین گفت: خداوند حامی نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم الهی و ملت فلسطین و یاور آنها در مسئله عادلانه شان باد.

ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ شهادت دو تن از فرماندهان جهاد اسلامیدور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ شلیک 200 موشک و راکت از غزه به اراضی اشغالی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «عوبدا» در جنوب اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: مجاهدان ما سه‌شنبه شب پایگاه هوایی عوفدا رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد که پایگاه نظامی سپیر متعلق به نظامیان رژیم اشغالگر را در فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بار‌ها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • مقاومت غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
  • مقاومت و ایستادگی مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده