Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از سرعت عمل پلیس و دستگیری عامل حمله کننده به درمانگاهی در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی با اعلام این خبر اظهار داشت: پانزدهم اردیبهشت ماه جاری، مردی با حالتی خشمگین و سلاح سرد به دست، وارد درمانگاهی در شرق تهران شده و با ایجاد رعب و وحشت در بین مراجعان، 4 نفر از کارکنان درمانگاه را مجروح کرده و اموال درمانگاه را تخریب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تخریب و مصدوم کردن کارکنان درمانگاه، بلافاصله از محل گریخته بود، بیان داشت: روز گذشته بررسی تخصصی این موضوع در اختیار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس عملیات پلیس امنیت عمومی تهران توضیح داد: چکیده پرونده نشان از این داشت، همسر این فرد برای انجام امور پزشکی به درمانگاه مراجعه و از پرسنل آن درخواست انجام کارهای پزشکی بدون نوبت را می کند که این کار با مخالف کارکنان مواجه می شود. پس از آن متهم به این درمانگاه وارد و موجب ورود خسارت جانی و مالی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در کمتر از 3 ساعت در «شمیران نو» شناسایی و با هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تخریب درمانگاه شمیران نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده گفت: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار