Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:41:27 GMT

برگزاری دربی در شب؛ پای تبلیغات در میان است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۷۹۴

دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس قرار است ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شود که می‌توانست زودتر باشد.

خبرگزاری میزان – دربی تهران، جمعه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه بزرگ آزادی بین دو تیم پرهوادار پایتخت برگزار خواهد شد. نکته‌ای که این بازی دارد ساعت برگزاری آن است. با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان ساعت بازی‌های جام حذفی، لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا به بعد از افطار منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با توجه به اینکه روز جمعه قطعا جزو روز‌های ماه رمضان نیست و یک روزِ تعطیل است، پیش بینی می‌شد ساعت بازی تیم‌های سرخابی پایتخت مقداری جابجا شود و به زمان زودتری انتقال یابد.

محدودیت‌های ترافیکی پایتخت از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد برقرار است. با توجه به نبودن تماشاگران و اکثر خبرنگاران در استادیوم، شاید مشکلی بابت تردد عموم افراد پیش نیاید، اما این موضوع می‌تواند برای کارکنان استادیوم آزادی (که در بازی قبلی استقلال به ساعت برگزاری اعتراض کرده بودند) و عوامل اجرایی بازی مشکل ساز باشد. گفته می‌شود دلیل این که دربی در شب برگزار می‌شود این است که تبلیغات محیطی که به صورت ال‌ای‌دی است دیده شوند.

 

 

بیشتر بخوانید: توصیه مجیدی به بازیکنانش برای دربی

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد بازی های آسیایی ناشنوایان، در این جلسه دبیر کل ستاد بازی های آسیایی بر اهتمام در موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباطات با کشورهای میهمان تأکید کرد و از کارگروه خواست که به شکل مستمر این موارد را پیگیری کرده و گزارش آن را برای ارائه به ریاست ستاد بازی ها آماده کنند.

در جریان این جلسه، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه داد و در ادامه آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان درمورد چهار جلسه‌ گذشته گزارشی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه، چارت تشکیلاتی بازی‌ها، زمان‌بندی و شرح وظایف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان "علی جوادی" ضمن ابراز امیدواری بر اهتمام همه ارکان اداره‌کل درجهت میزبانی شایسته تأکید و عنوان کرد: جلسه‌ آینده در حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

این جلسه در حضور پوریا سهرابی مسئول دبیرخانه ستاد بازی‌ها، سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل، صدیقه محرابی فراهانی مسئول دفتر مدیریت، علی پازوکی رئیس هیات ناشنوایان استان تهران، کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و علیرضا ابراهیمی مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895500

دیگر خبرها

  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • لیورپول - کریستال پالاس؛ ترکیب رسمی
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد